Simpele vraag over merk van een lap top ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Berichten
550
hey,

ik heb een simpele vraag: Waarom is een Sony Vaio lap-top bijvoorbeeld duurder dan een ACER of Packard Bell lap-top terwijl er in een Acer of Packard Bell vaak veel betere processors/videokaarten inzitten voor nog een veel goedkoper budget dan bij een Sony ?
 
Zal uiteindelijk toch wel op degelijkheid aankomen. Plus dat je natuurlijk ook voor het merkje betaalt.
 
lichte oplichterij

het zelfde verhaal als met merkkleding

t'his een merk en daar valt aan te verdienen
vooral in het buitenland is sony erg bekend

bijvoorbeeld nike,puma,adidas en die dingen zijn duurder dan het zelfde tshirt met een print van celtic of zo

of het kan liggen aan de garantie/klantenservice ik weet niet hoe dat is bij sony maar bij medion (die ik heb) is het top

vraag zo beetje opgelost?
 
hey,

Bedankt. Waarom ik de vraag eigenlijk stelde is omdat mij NIET werd aangeraden om ACER/Packard Bell lap-top te kopen. Ik had een budget van 700 euro, en mij werd aangeraden door mensen van de ICT opleiding om Sony/Asus/HP te kopen. Dus heb ik maar een Sony gekocht, heb er geen spijt van en tot nu toe nog nooit problemen gehad, maar nu ik meer van computers weet zie ik eigenlijk dat ik voor 700 euro een veel en veel betere lap-top kon kopen :(

Huidige specs:
CPU Type Mobile DualCore Intel Core 2 Duo T5800, 2000 MHz (6 x 333)
Moederbordnaam Sony VGN-NS11M_S
Systeemgeheugen 2938 MB (DDR2-800 DDR2 SDRAM)
Video kaart Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family (1373714 KB)
Geheugencapaciteit 224.9 GB (160.4 GB vrij)

Ik vind het alleen jammer dat ik geen een spelletje kan spelen :mad: Halo 1 kan ik nog net amper aan op 640X480 met alles op off/low.

Ben ik nou eigenlijk voor de gek gehouden ? (deze lap-top is van Januarie 2009)
 
@symen: Oplichterij.. slaat echt nergens op. Typ in google acer in en je krijgt 1000'en topics over hoe dat merk in elkaar steekt met garantie's en kapotte onderdelen.. Voor merk betaal je heus wel wat, maar tegenwoordig is er echt wel een verschil qua design en kwaliteit tussen PB, acer En Asus, toshiba (etc.) !

ik denk dat je voor janurai 2009 wel een iets betere laptop had kunnen kopen.. niet heel veel beter, maar de videokaart had wel wat beter gekunt ;)
 
ohkey er zit verrschil daś waar maar een pb of een sony met de zelfde dingen zoals proseersor en zo zijn even goed en meestal is de pb goedkoper
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan