Simple PHP Agenda geeft foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jegero13

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2008
Mod: Komt uit http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/287755-agenda

Ik weet, deze vraag dateerd al uit een tijdje geleden, maar ik heb die Simple PHP agenda gebruikt.
Ik heb de MySQL database enzovoorts, maar ik krijg een foutcode!

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in C:\wamp\www\agenda\lang\lang.inc.php on line 190

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in C:\wamp\www\agenda\adodb\adodb.inc.php on line 914

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in C:\wamp\www\agenda\adodb\adodb.inc.php on line 1988

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in C:\wamp\www\agenda\adodb\adodb.inc.php on line 2060

Zou het misschien kunnen omdat ik agenda heb draaien op Windows?
Want ik heb een soort "homeserver" gebouwt, en daar wil ik lokaal een agenda op hebben draaien! Ik wil dus ook liever geen gebruiken die je moet registreren enzovoorts!

alvast bedankt,

Jelle

Laatst bewerkt door een moderator:
Deprecated houdt in dat er functies worden gebruikt die niet meer in jouw PHP-versie worden ondersteunt. Blijkbaar wordt Simple PHP Agenda geüpdate

Dus dit zou betekenen, dat ik of mijn PHP versie moet verlagen, of moet wachten tot er een nieuwe versie van Simple PHP Agenda beschikbaar is?

Edit: Ik heb Webcalendar ook al een keer gebruikt, maar die geeft ook: Deprecated aan...
Heb jij/u dan misschien eentje die wel werkt?

Laatst bewerkt:
Je PHP-versie verlagen is natuurlijk geen optie i.v.m. beveiliging.

De laatste versie van Simple PHP Agenda stamt alweer uit april 2009 dus erg actueel is het script niet meer.

Wat je kunt doen is zelf de foutmeldingen wegwerken, de oplossingen zijn volgens mij wel terug te vinden op het internet.

(PS: Ik heb je vraag een eigen plek gegeven)

Dankje voor de eigen plek :D

Maar ik heb nu Joomla geinstalleerd, en probeer het met zo'n Joomla module!
Ik weet niet of dat een beetje gaat werken, ik laat het nog wel horen ;)

Groeten Jelle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan