Simple:Press integreren in WordPress website

• Onderwerp starter Onderwerp starter Area
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Area

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2012
Hallo,

Nu ben ik bezig met het integreren van SimplePress forum voor mijn WordPress website.
Dit doe ik aan de hand van; http://biz2web.nl/forum-op-website/

Nu kom ik helaas niet verder dan Stap 3. Ben nogal een leek, dus daaraan kan het ook liggen.
Ik gebruik FileZilla als FTP-programma.
Nu heb ik de betreffende site voor uitleg benaderd, maar kreeg helaas geen reactie.

Kan iemand mij duidelijk uitleggen wat ik bij Stap 3 moet doen?

je hebt de plugin gedownload van de website.
deze zit in een map als het goed is. (zo niet moet je eerst het .rar/.zip bestand unzip/rarren). bv met : winRAR.
nu maak je verbinding met je FTP (Filezilla zeg je hier boven).
Nu ga je naar je map : wp-content , daarin ga je naar plugins en eenmaal hier aangekomen upload je jou map (simple-press) in jou map.

Weet niet waar je nu tegen aan loopt? heb je de plugin wel gedownload? of is het zo wel duidelijk?

Nee, stap 3 zorgt ervoor dat je de Simple Press plugin download. En juist die stap snap ik niet.

Plugin van de site Simple Press heb ik wel gedownload. Die zie ik ook als map in FileZilla.

Maar hoe nu verder? :confused:

De map wp-content zie ik ook niet.

Laatst bewerkt:
Wp-content heb ik gevonden. Hoe nu verder?

Links (lokale site) staat de map simple press en rechts (externe site) de wp-content map.

Beide selecteren en daarna uploaden?

Laatst bewerkt:
open de map wp-content (rechts) en open nu plugin
nadat je deze hebt geopend aan de rechter kan selecteer je aan de linker kant je map "simple-press" < rechtermuisknop er op en dan "uploaden".
en dat was dan stap 3 als t goed is :)

Yes het is gelukt. Bedankt voor je hulp. Ik had eerst naar wp-content geüpload, maar ik moest een mapje verder tikken naar plugins.

Mooi, vergeet je vraag even niet als "Opgelost" te zetten bovenin ;)
Succes met je website!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan