Sims (1) error

Status
Niet open voor verdere reacties.

MiepGirl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
Berichten
2
Ik probeer Sims op mijn computer te zetten, maar als ik dan de setup doe, dan voer ik alles goed in, zet hem op D, en dan staat er als hij op het punt staat te laden een error:

An error occured during the move data process: -117
Component: Program Files
File Group:
File:

Ik heb gekeken hoeveel ruimte ik in totaal in C heb zitten, en dat is 1,75GB. Ik heb er niet echt verstand van, maar volgens mij is dat wel genoeg. En het ligt niet aan Sims denk ik, want het gebeurde ook een keer eerder met een ander spel.

Als je wilt helpen, heel erg bedankt, dan ben je top :thumb:
En als je er niks van weet, toch bedankt dat je ff kwam kijken of je kon helpen :) :thumb: :thumb:
 
wacht ff hoor...
eerste zeg je dat je de sims op D zet en daarna zeg iets over C
ik neem aan dat het om je HD's gaat maar hoeveel ruimte heb je dan op D: ?
maar volgens mij is 1,75 gig nog wel genoeg voor de sims. ik weet het niet zeker, maar kijk anders op de achterkant van het speldoosje. daar staat het meestal
 
Laatst bewerkt:
Ja hij staat op D, maar hij heeft een foutmelding over Program Files, die op C staan. Iemand zei me dat daar tijdelijke bestanden staan, en ik heb zowiezo genoeg ruimte, want voor ik hem erop zette had ik hem er eigelijk al op, maar ik moest hem opnieuw installeren, omdat ik anders geen downloads kon toevoegen.
En nee, op het doosje staat niets.

Ik kan op dit moment wel spelen, want ik heb hem gewoon weer uit mn prullebak gehaalt, die ene waar geen downloads op kunnen. Maar toch zou het leuker zijn als ik die downloads erop kon zetten.
Toch bedankt hoor :D:thumb:
 
Uuh? Program files staat ook gewoon op de D:/ hoor...:confused:

D:/Program Files
C:/Program Files

Zijn allebei mappen .. die het moeten doen als je een c en d schijf hebt.
Anders kijk even op google

An error occured ... zal vast wel iets bij staan ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan