Sims 2 Autorun.exe! uitzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BluetoothUSB

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Hallo,

De laptop van min vriendin heeft geen CD speler, dus ik heb de bestanden van de Sims 2 CD's gemount in Deamon Tools en zo draait het spel dus ook via een virtuele CD-rom.
Een No-CD crack wilde ik niet gebruiken, omdat deze bugs geven bij dit spel.
Helaas, is het probleem nu, waneer ze haar PC opstart (windows XP), start het spel automatisch.
Ik neem aan dat dit door het Autorun.exe- bestand komt.
Mijn vraag: kan ik deze blokkeren en-opf uit de ISO verwijderen en werkt het spel dan ook? Of moet ik dit op een andere manier omzeilen?
Ik wil het spel gewoon kunnen opstarten DMV. de snelkoppeling op het bureaublad.

bedankt voor jullie hulp,

Bluetooth.

Deamon tools al lang niet meer gebruikt, gebruik nu Virtual Clone drive. Kan daarin instellen, dat de laatst gebruikte image wel of niet geladen moet worden. Mogelijk dat het in Deamon tools ook in te stellen is?

Oh, maar dat werkt wel, als ik de PC opstart, dan zit de cd-rom al in de virtuele schijf.
Het gaat me meer om de inhoud ervan., de autorun.exe (of ini), dat het spel opstart wanneer ik de PC aanzet..

In DAEMON Tools de opties "Automount" uitschakelen. Je moet dan wel elke keer de image weer opnieuw mounten. Anders zul je autorun in Windows uit moeten schakelen.

Laatst bewerkt:
OKe..
Is het niet mogelijk om gewoon de autorun,exe uit de ISO te verwijderen?
Het spel is inmiuddels al geïnstallleerd...
Of kan ik misschien TS2.Exe zoeken en deze kopieren? dat ik een soort no-CD heb, maar dan gewoon vna de CD gekopieerd?

Je kunt met programma's als MagicISO, PowerISO of UltraISO de autorun.exe verwijderen en eventueel een crack erbij zetten.

oké, hartstikke bedankt, ik denk dat ik er wel mee vooruit kom:)
Wat je zget is dus dat waneer ik hem in magiciso open,. ik de autorun kan verwijdren, en wanneer ik hem mount, dat hij dan gewoon werkt x)
Bedankt!
ik ga het proberen!

Let op: met de shareware versies van deze programma's kun je alleen maar tot 300 MB opslaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan