Sims 2 doet het niet op vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
? de link geeft je toch een pagina waar je onderaan kan kiezen voor "kies uw besturingssysteem"?

Daar dien je op het + teken te klikken bij vista en dan het rondje aan te vinken. Vervolgens krijg je een lijst met drivers waar jij moet kiezen voor de graphic driver. Deze download en installeer je.

Bij mij staat nergens kies u besturings systeem

ik heb print screen gemaakt van wat ik zie.
http://i39.tinypic.com/33o1qoz.png

Laatst bewerkt:
Wat zie je dan wel op de link? Kan namelijk niet op jou scherm kijken vanaf hier....

Ga anders naar de support pagina en kies daar voor Selecteer Product en vul vervolgens de gegevens van je klaptop in. Kies daarna voor downloads en selecteer je bersturingssysteem. Daarna volg je de stappen uit mijn eerdere bericht weer.

Laatst bewerkt:
Ok, dan inderdaad even je gegevens invullen in de velden. Kan je zo uit de lijst plukken.

Ik heb nog eventjes onder de laptop gekeken
Ik weet niet of dit goed is?
Fujitsu Siemens
Amilo Pro V3515

Dit is je model toch?? Dat moet je dus gaan selecteren.

Bij de bovenste kies je dus notebooks, vervolgens de amilo pro, dan de v3 en vervolgens het complete type nummer. Dat wijst zich toch vanzelf?

Dit is je model toch?? Dat moet je dus gaan selecteren.

Bij de bovenste kies je dus notebooks, vervolgens de amilo pro, dan de v3 en vervolgens het complete type nummer. Dat wijst zich toch vanzelf?

Jaa dat wel maar ik zat vast bij v1, v2, v3 enzo :p

Uitpakken en installeren.

Of als er geen .exe of setup bestand bij zit, map uitpakken naar bureaoblad, apparaatgbeheer openen en daar de beeldschermadapter aanklikken, vervolgens de kaart en dan met rechts klikken en kiezen voor stuurprogramma bijwerken.

Daarna de stappen volgen en de boel verwijzen naar de lokatie op je buroblad waar de map staat.

Opgelost.

Sims doet het :D,

ik weet niet of hij het goed doet maar hij start iedergeval normaal op, bedankt voor de hulp ;)

Graag gedaan, ik neem aan dat je nu de driver hebt geinstalleerd?

En dan kan je dus nu ook zien welke videokaart je hebt. Doe als je wilt de test nog eens en plaats de uitslag. Ben wel nieuwsgierig hoe die er nu uit ziet!

Graag gedaan, ik neem aan dat je nu de driver hebt geinstalleerd?

En dan kan je dus nu ook zien welke videokaart je hebt. Doe als je wilt de test nog eens en plaats de uitslag. Ben wel nieuwsgierig hoe die er nu uit ziet!

Ik heb de sims gespeelt en hij werkt weer goed!
Morgen doe ik zeker nog een keer die test en dan zou ik hem erop zetten.
Ik heb het spel ook weer opnieuw geinstalleerd ik weet niet of dat wat uit maakte, de vorige keer heb ik hem wel 3 keer opnieuw erop gezet maar toen deed hij het steeds niet.
Maar, even een klein vraagje nog..
Ik vind het beeld een beetje vierkantjes, hokjes zegmaar.. of de pixels uitgerekt zijn?, dat was hiervoor op XP ook altijd zo, op de gewone computer is het wel normaal het is alleen op mijn laptop, kun je dit ook veranderen?

Ben bang van niet, maar daarvoor moet ik wel weten welke videokaart je hebt. Daar kan ik dan beter over oordelen.

Je zou de instellingen in het spel ook wat lager kunnen zetten, misschien helpt dat.

Je had gevraagt of ik nog een keer die test wou doen, heb ik gedaan :p
en dit komt eruit.

http://i43.tinypic.com/24drbk1.png

Ik heb bij instellingen in het spel al gekeken bij beeld alleen daar kun je alleen kiezen 800x600 ofzoiets.
Anders probeer ik nog wel eventjes verder te kijken hoe het moet, zoek ik anders wel verder op google ;)

Laatst bewerkt:
Met de kaart die je hebt ga je denk ik niet van het probleem afkomen. Is namelijk niet een al te sterke kaart. Je zou ook naast de resolutie nog een aantal dingen in de opties op laag kunnen zetten, spel word er dan niet mooier op qua uiterlijk, helaas.

Maar zolang het voor jou speelbaar is zou dat geen probleem hoeven zijn.

Denk er wel om dat wanneer je ook nog uitbreidingen wilt gaan gebruiken, het hele gedonder opnieuw begint! De uitbreidingen stellen namelijk nog zwaardere eisen aan je videokaart en naar alle waarschijnlijkheid gaat jou kaart dat niet trekken.

Met de kaart die je hebt ga je denk ik niet van het probleem afkomen. Is namelijk niet een al te sterke kaart. Je zou ook naast de resolutie nog een aantal dingen in de opties op laag kunnen zetten, spel word er dan niet mooier op qua uiterlijk, helaas.

Maar zolang het voor jou speelbaar is zou dat geen probleem hoeven zijn.

Denk er wel om dat wanneer je ook nog uitbreidingen wilt gaan gebruiken, het hele gedonder opnieuw begint! De uitbreidingen stellen namelijk nog zwaardere eisen aan je videokaart en naar alle waarschijnlijkheid gaat jou kaart dat niet trekken.

Oké, een beetje videokaart kost zeker wel wat?
En dat heb ik er niet voor over omdat ik eigenlijk niet zo heel veel speel, het is meer wat in de weekenden eventjes of in de vakantie.
Uitbreidingen nemen was ik niet van plan dus dat vind ik niet zo erg.
Ik heb nu eventjes gespeeld het is niet echt mooi, je ziet niet alles goed dat is wel jammer het lijkt nu een goedkoop rotzooi spelletje :p
Dat is wel jammer, maar het is nog wel te doen!

Enig idee hoe duur het gaat worden voor een andere videokaart waar het wel normaal op kan?
Dat word wel prijzig zeker, en dat vind ik mijn laptop het niet waard want die is inmiddels ook alweer 2 jaar oud.

Helaas gaat het hier om een klaptop en het vervangen van de videokaart is dan niet mogelijk. Dus die vlieger gaat niet op. Een laptop is eigenlijk ook niet geschikt om mee te gamen, daarvoor kan je beter een desktop aanschaffen. En een echte gamelaptop is gruwelijk duur! Denk aan 2000 euro of zelfs meer.

Helaas gaat het hier om een klaptop en het vervangen van de videokaart is dan niet mogelijk. Dus die vlieger gaat niet op. Een laptop is eigenlijk ook niet geschikt om mee te gamen, daarvoor kan je beter een desktop aanschaffen. En een echte gamelaptop is gruwelijk duur! Denk aan 2000 euro of zelfs meer.

Ja, van te voren wist ik ook dat een laptop niet is gemaakt om te gamen.
Laptop is voor mij makkelijker, ik moet hem afentoe mee nemen ;)

Sims doet het, en daar ging het om! :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan