Sims 2 doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ancotje

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Hallo,
Ik heb sims 2 gekocht en geïnstalleerd alleen ik krijg een foutmelding:
naamloosdq6.png

Ik kan wel het begin filmpje zien maar als die balk verschijnt gaat ie dus een foutmelding geven...

kan iemand mij helpen?

Alvast heel erg bedankt!

Wat zijn je systeem specificaties?

Kijk ook even op www.canirunit.com, of je het spel überhaupt kunt draaien, zoek daar in de lijst naar sims 2, en volg de instructies ;)

Ja bij die 2e screenshot heb ik het gedaan met the sims 2, je moet zoeken bij t

ik heb geen vista...
Gewoon Windows XP

Laatst bewerkt:
Is ook niet specifiek voor Vista, werkt ook voor XP. Vraag blijft wel of het ook in jou situatie werkt...

Laatst bewerkt:
Kijk bij downloads, afhankelijk van wat je allemaal hebt bij Sims 2 staat er diverse patches die je kunt installeren.
Heb het spel verder niet, 't is maar een tip.

Kijk bij downloads, afhankelijk van wat je allemaal hebt bij Sims 2 staat er diverse patches die je kunt installeren.
Heb het spel verder niet, 't is maar een tip.

kan de webpagina niet vinden....
ik heb alle versies van de sims 2 alle uitbreidingen en daar heb ik nu dus niks meer aan!:mad:

Toen ik de Sims 2 installeerde had ik ook veel problemen, uiteindelijk heb ik alles juist gekregen en kan ik zonder problemen spelen (intussen met 4 uitbreidingspakketten).

Je kan een aantal aanpassingen doen bij het opstarten van het spel, probeer eens het volgende :

Rechterkantmuis op het icoontje "sims 2" en eigenschappen kiezen.
Op het tabblad snelkoppeling heb je doel staan.
Hier voer je achteraan " -skip_intro" toe, wel een spatie ervoor laten.
Probeer nu het spel opnieuw te starten.

Zo kan je een aantal dingen (-w ...) achter ... sims2.exe invullen en dan maar hopen dat het werkt.
Zo is het uiteindelijk gelukt bij mij.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan