Sims 2 downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

knabbel123

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2009
Berichten
138
Hallo,

Ik heb nu een sims 2 megapack op mijn pc geinstalleerd, deze wil ik deinstalleren vanwege ruimtegebrek. Is het mogelijk om de sims 2 gratis te downloaden?

groeten
 
Volgens mij is downloaden niet illegaal uploaden wel

Als je lime wire hebt zou je het kunnen downloaden

Je moet bij limewire wel het uploaden uitzetten DIT IS ILLEGAAL!!

als het uploaden uitstaat is het legaal.




Downloaden is niet verboden!
Uploaden wel
 
Volgens mij is downloaden niet illegaal uploaden wel

Als je lime wire hebt zou je het kunnen downloaden

Je moet bij limewire wel het uploaden uitzetten DIT IS ILLEGAAL!!

als het uploaden uitstaat is het legaal.




Downloaden is niet verboden!
Uploaden wel

maar als het uploaden uitstaat, kan ik dan alsnog de sims 2 op mijn pc spelen
 
hmh.. downloaden van spellen waarvoor je niet hebt betaalt is illegaal
uploaden ook idd.
maar het downloaden is zeker ook niet legaal
waarom denk je dat thepiratebay zwaar werd aangeklaagt?
miljoenen mensen downloaden daar muziek games en allemaal andere dingen daar vandaan =o


ik hoop dat dit de zaak wat helderder maakt.
 
als het uploaden uit staat kun je het gewoon spelen !



De mensen die het geupload Werden zwaar aangeklaagt !

De mensen die downloaden hadden er niks mee temaken !
 
Als je sims 2 gedownload hebt maar niet upload kan je gewoon spelen als je teminste een serial voor het spel hebt, download je die serial er bij dan is dit wel illigaal, maar goed hoeveel kosten die spellen tegenwordig nog? :) voor een 10tje bij de lokale speelgoed winkel?
 
nou nee, de sims 2 zelf kost 50 euro, de uitbereidingspakketten zitten zo rond de 20 euro.
dus..
 
Hallo,

Ik heb nu een sims 2 megapack op mijn pc geinstalleerd, deze wil ik deinstalleren vanwege ruimtegebrek. Is het mogelijk om de sims 2 gratis te downloaden?

groeten

Als je zelf de cd's in je bezit hebt is het geen probleem.
Maar zoals ik het lees heb jij die niet.
Nee dan is het niet mogelijk om een betaald iets gratis te downloaden...of je moet de wet willen overtreden.
 
ALS je hem wilt kopen
zou ik meteen the
sims 3 kopen !;)
 
ik heb dan nog een vraag.. je zegt zelf dat je hebt geinstaleerd, daarna heb gewist en ik begrijp dat je hem er weer op wil?

waarom zou je hem dan downloaden?
je hebt hem als het goed is toch op cd/dvd?
 
Ik heb wel de sims megapack op mijn pc staan, een vriendin van mij heeft deze op een cd gezet en deze heb ik vervolgens weer op mijn pc gezet. Het spel werkt zonder een cd/dvd. is het ook mogelijk om dit op een dvd/cd te zetten zodat ik het later eventueel weer kan installeren
 
dus als ik het goed begrijp kan ik van de bestanden een iso maken.

kun je misschien vertellen hoe je er een iso van kunt maken, en hoe je het dan vervolgens op een dvd kunt branden met nero?.
 
uhm.. nja je hoeft er eigenlijk niet een iso van te maken.. uhm even kijken..

je hebt de bestanden nog die op de cd staan?
of je hebt alleen de dingen nog die geinstaleerd zijn?
 
zoals ik al zei heb ik de sims 2 megapack van een vriendin, zei heeft de dvd aan mij gegeven om deze vervolgens te installeren, want je kunt het spel zonder dvd/cd spelen. Ik heb de dvd vervolgens teruggeven.

dus ik heb geen dvd, ik heb alleen de bestanden nog die op de computer staan
 
hmm.. dan kan het lastig worden omdat ik niet precies weet of het spel werkt zonder het register, dat ben ik wel vaker tegen gekomen dat ik dan het register niet had en dat het spel dan niet werkt. maar je kan proberen, gewoon het hele mapje waar het spel in geinstaleerd staat op een dvdtje branden en daarna gewoon terug plaatsen op de pc.
en dan opstarten vanuit het mapje op de pc.

als dat niet werkt zal je toch weer eens die vriendin moeten vragen of je die cd kan lenen of toch overwegen om te downloaden. maar als je gaat downloaden vergeet dan niet om NIET te uploaden dit is namelijk wel ilegaal.
 
bij nero krijg ik nu een map voor waaruit ik kan kiezen, ik heb alleen geen flauw idee welke ik moet aanklikken, ik kan kiezen uit
-CSBin (bestandsmap)
-Support (bestandsmap)
-TSBin (bestandsmap)
-TSData (bestandsmap)
-addflist.bat (MS-dos-batc)
-eauninstal.exe (toepassing)
-eauninstal.ico (pictogram)
-filelist.text (tekstdocument)
-sims2.ico (pictogram)
-Sims2_uninst.exe (toepassing)
-Thumbs.db (Databasebest)
 
ik heb nu de complete map in nero staan. Moet ik dan de dvd schrijven?? hoe krijg ik het bestand erop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan