Sims 2 (gekochte versies) start niet meer op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Katsoeli

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 apr 2007
Berichten
3
Al dagen probeer ik dit probleem op te lossen, maar het lukt me niet.
Ik hoop dat hier iemand me kan helpen.

Ik heb alle orgineel gekochte versies van de Sims 2 (t/m Seizoenen) en regelmatig wil de DVD niet meer opstarten als ik de icoon aanklik! De DVD is niet beschadigd, het DVD station functioneert met andere DVD/CD's verder prima hapert niks dus dat lijkt me ook niet het probleem...

Ik heb gisteren de laatste versie (Seizoenen) gedeinstalleerd (eerst van alle mappen een back-up gemaakt) daarna m'n PC opgeruimt (ruimte op de vaste schijf vrijgemaakt en gedefragmenteerd) Seizoenen weer geinstalleerd (dan start de DVD ineens wel meteen!) en daarna de mappen terug gezet, toen kon ik hem 2 keer opstarten en vervolgens doet hij het vandaag weer niet! Iedere keer zie ik wel het kleine witte begin schermpje komen en het DVD station begint ook te werken want ik zie dat lampje dan flikkeren, maar daar blijft het bij...

Ik las in het boekje van de Sims dat er eventueel een probleem kan ontstaan met de DVD stations als je het spel probeert te kopieëren doordat de technologie op de DVD die het beschermt tegen kopieëren problemen kan veroorzaken met bepaalde DVD Stations??
Dat las ik dus nu pas, want ik heb inderdaad geprobeerd om van de Huisdieren DVD een back-up te maken voor mezelf... :eek: Ze schrijven dat je dan de firmware moet up-daten . Ik heb eerst de technische dienst van de leverancier van deze PC gebeld en het verhaal verteld, volgens hun is het risico vrij groot om die up-date te doen, het kan zijn dat je Stations kapot gaan. En volgens hem kon dat het probleem niet zijn... Ik weet het nu echt niet meer, maar ik neem het risico om die firmware te up-daten liever niet, aangezien ik in Griekenland woon en hier geen computertechneut vertrouw om er een nieuwe DVD speler/brander in te laten bouwen!! :confused:

Al met al weet ik het dus echt niet meer, ik kan wel 30 keer dat icoon aanklikken maar niets helpt. Ik speel dit spel al jaren en heb nooit eerder problemen ermee gehad, bij de vorige DVD van Huisdieren heb ik het ook een keer gehad, maar niet zo erg als nu. Weet iemand wat het probleem kan zijn? En of ik er iets aan kan doen??

Het is een beetje een lang verhaal geworden, :eek: maar ik wilde zo duidelijk mogelijk zijn.

Alvast bedankt :) groetjes van Josette
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan