Sims 2 installeert niet, wat moet ik doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bobbina

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jul 2013
Mijn Sims (2) doet het niet meer. Ik heb dit eerder gehad en als ik dan alle uitbreidingspakketten die ik heb verwijderde en alles weer opnieuw installeerde deed het spel het weer. Ik heb net opnieuw alles verwijderd, maar nu leest hij zelfs het eerste spel niet meer (Sims 2 Double Deluxe). Toen ik bij ‘zoeken’ bij het start-icoontje klikte stond er ‘geen zoekresultaten’. Ik klikte toen op ‘overal zoeken’, en toen kwamen er ontzettend veel bestanden (begin 1000), die allemaal met de Sims te maken hebben. Maar als ik erop klik om ze te verwijderen, dan kan dat niet. Hij doet net alsof hij het verwijderd, maar de icoontjes blijven staan. Ik heb zelf het idee dat het aan die bestanden ligt dat ik het spel niet meer kan installeren, maar ik kan ze dus ook niet verwijderen. Ik heb het spel trouwens ge-deïnstalleerd via het icoontje Sims2uninstall, dus hij zou wel echt verwijderd moeten zijn. Wat moet ik doen?

Het probleem is dat alles wel verder verwijderd is... Die losse bestanden kunnen gewoon niet verwijderd worden, en hij leest de CD niet...

ctrl-alt-del draait er niks meer bij taakbeheer /processen van sims?

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Hij leest de cd niet lees ik ,leest de speler nog wel andere cd-roms zo niet zou er wat met de speer kunnen zijn

Er zijn geen processen met Sims meer bezig, en de speler doet het gewoon... :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan