Sims 2 loopt steeds vast!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaisiejjj

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
Berichten
10
Hoi mensee,

Ik heb een probleempje, steeds als ik de sims wil spelen loopt de computer vast, bijvoorbeeld als ik naar een buurt ga of naar een kavel, dan wordt t beeld zwart en kan ik niks meer doen. Soms doet hij het wel even maar dan komen er streepjes door de voorwerpen of door een deel van het beeld, en dan loopt hij alsnog een keer vast.

Ik heb laatst ergens iets gelezen van een meisje die t zelfde had en iemand had haar als tip gegeven om een andere driver te instaleren van nvidia ofzoiets, maar dat kan maar met bepaalde videokaarten,
ik heb zelf windows XP en videokaart msi RX9250

Weet er iemand wat ik hiermee kan doen?

Groetjes Maaike
 
sims opnieuw installeren

Heb ik al een paar keer geprobeerd, ik heb ook al geprobeerd een andere sims 2 cd rom te instaleren omdat ik dacht dat het mischien aan de cd rom lag, maar dat werkt ook niet, hij deed nog steeds hetzelfde.
 
Het probleem kan zijn dat je de driver bij Ati hebt gedownload, je moet deze bij MSI van de site halen want er zit vaak een klein verschil in de drivers, deze veroorzaken vaak van die problemen die jij nu hebt.
Wat voor type videokaart is RX9250-T128 of RX9250-TD128.

WEL EERST OUDE DRIVERS VERWIJDEREN.

msi videokaart drivers
 
Laatst bewerkt:
Het probleem kan zijn dat je de driver bij Ati hebt gedownload, je moet deze bij MSI van de site halen want er zit vaak een klein verschil in de drivers, deze veroorzaken vaak van die problemen die jij nu hebt.
Wat voor type videokaart is RX9250-T128 of RX9250-TD128.

WEL EERST OUDE DRIVERS VERWIJDEREN.

msi videokaart drivers

Wij hebben RX9250-T128
 
heb je nu al iets gedaan dan?

of de amd(ati)drivers of die van msi?

off topic:mede bewoner van nijmegen:thumb:
 
Hebben we ook al gekeken of deze kaart unberhaubt ondersteund wordt door the Sims2?

Supported video cards (and the more video memory the better):

ATI RadeonTM series (7000 or better)
Radeon 7000/VE series (non-T&L; requires 2.0 GHz processor)
7200, 7500
8500, All-In-Wonder 8500
9000, 9200, 9500, 9600, 9700, 9800 X300, X600, X800


Nvidia� QuadroTM series
Quadro, Quadro2, Quadro4


Nvidia� Geforce series (GeForce2 and better)
GeForce2
GeForce3, 3 Ti
GeForce4, 4Ti, MX 420, 440
GeForce FX 5200, 5600, 5700, 5800, 5900, 5950
GeForce 6600, 6800


Intel� Extreme Graphics (non-T&L; requires 2.0 GHz processor)
82845, 82865, 82915



Surf in ieder geval even, met de pc waarop je het spel speelt, naar www.canirunit.com.

Kies het spel uit de dropdown lijst en klik op canirunit. Dan wordt een lijst weergegeven met de onderdelen in je pc en of deze sterk genoeg is om The Sims 2 te kunnen draaien.
 
Laatst bewerkt:
ATI RadeonTM series (7000 or better

msi kaart met een 9250 chip
dus zou moeten kunnen
 
ATI RadeonTM series (7000 or better

msi kaart met een 9250 chip
dus zou moeten kunnen

Ja zag het ook net idd. Zou overeen moeten komen met de kaarten in de serie die rood is weergegeven in mijn vorige post. Maar goed, even testen kan nooit kwaad lijkt me.
 
Hoi,

Mijn vader gaat dit weekend kijken voor dei drivers, ik hoop dat het lukt!
Ik laat het nog wel horen als het werkt ofniet,

Groetjess:thumb:
 
Het probleem kan zijn dat je de driver bij Ati hebt gedownload, je moet deze bij MSI van de site halen want er zit vaak een klein verschil in de drivers, deze veroorzaken vaak van die problemen die jij nu hebt.
Wat voor type videokaart is RX9250-T128 of RX9250-TD128.

WEL EERST OUDE DRIVERS VERWIJDEREN.

msi videokaart drivers

De juiste drivers vind je hier hier boven.
 
De juiste drivers vind je hier hier boven.

Origineel gepost door SJJ
Het probleem kan zijn dat je de driver bij Ati hebt gedownload, je moet deze bij MSI van de site halen want er zit vaak een klein verschil in de drivers, deze veroorzaken vaak van die problemen die jij nu hebt.
Wat voor type videokaart is RX9250-T128 of RX9250-TD128.

WEL EERST OUDE DRIVERS VERWIJDEREN.

msi videokaart drivers


--Mijn vader en ik hebben dit weekend geprobeerd deze te downloaden; Via de MSI site hebben wij Live Update 3 gedownload en daarna de update voor de radeon 9250, ATIv8.22. Na het downloaden komt mooi het set-up menu voor ATI-software, maar als we het willen installeren krijgen we foutmelding, INF, videostuurprogramma niet gevonden, moet eerst de weergave adapter in moeten stelen met een standaard VGA programma????

Dus hij doet het nog steeds niet, heeft iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen??:confused:

Groetjesss
 
probeer ook eens ff eerst de chipset drivers van je meoderbord te installeren

dus eerst chipset drivers
pc herstarte
videokaart drivers
pc herstarten
 
Download eerst eens de drivers bij ATI en doe daarna de update bij MSI.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan