Sims 2 loopt vast op Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

kim66003

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jul 2010
Berichten
2
Hallo mensen,

Ik heb een frustrerend probleem met mijn computerspel de Sims 2. Als ik de Sims 2 speel dan wordt het beeld om de paar seconden steeds onderbroken en dan wordt het scherm zwart en dan blauw. Er zitten ook steeds continu strepen op het scherm en stukjes die missen zodat ik geen compleet beeld heb. Dit is niet altijd zo geweest. Toen ik voor het eerst de Sims 2 installeerde en speelde was er niks mis. Ik weet niet wat er is verandert of wat ik mis heb gedaan. Ik heb trouwens ook al het spel opnieuw geïnstalleerd.. Hier is wat info:

Windows Vista Basic (service pack 2)
Processor: AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual Core Processor 3600 + (1909
Direct-X versie: 10.0
Geforce 6100 nForce 430
Forceware versie: 96.85
Total available graphics memory: 319 MB
Ik heb nog 202 GB over op de PC.

Moet ik nog andere info geven dan dit?

Kan iemand mij helpen?

Groetjes, Kim
 
Ik help je wel.

Er zijn verschillende trucjes om je te helpen.
Laten we beginnen:)
1. Controleer je firewall
2. Je virus scanner heeft het geblokeerd (hangt er vanaf wat het is)
3. Het icoontje van sims 2 druk daar eens op (rechtermuisknop) dan eigenschappen. Dan staat er (ergens) onder blokkering ophevven.


Dit heeft je wel geholpen denk ik.
Mvg
Henk.:)
 
Wat henk zegt kan je inderdaad even nakijken.
Ook is het bij de sims 2 erg belangrijk dat je ALLE patches hebt toegepast, een patch haalt vaak storingen uit een spel.

Toch blijft het dat de sims 2 groot (zeker met alle expansions) is en de neiging heeft om regelmatig vast te slaan.

Ik hoop dat je eruit gaat komen.

Suc6 :thumb:
 
Valt me op dat nog niemand over de strepen is begonnen..

Wat is de temperatuur van je videokaart als je Sims aan het spelen bent? (Kan je bekijken met PCWizard. Na de installatie van het programma, het icoontje aan de linkerkant, rechts onderin. (Icoon nummer 9))
 
Laatst bewerkt:
Kim,

Zou je ook even willen vertellen hoe en wat je hebt gedaan? Dan heeft een ander er misschien ook nog wat aan. Zelfs wij weten nu niet hoe het is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan