Sims 2 met Familiepret Accesoires start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Berichten
1
[Sims 2] met uitbreiding Familiepret Accesoires start niet

Ik heb van beide spellen de originele versie en speel het al een hele tijd, maar toen ik het spel laatst aanklikte sloot hij zichzelf af tijdens het laden (wanneer onderaan dingen staan als "Bedkamermeubels onderdompelen... Kantelen kantelen..." etc). Na 3 keer proberen kreeg ik de melding dat het een probleem was, dat het programma zichzelf af zou sluiten en dat ik een melding zou krijgen als er een oplossing voor het probleem was.

Nu heb ik alles eraf gegooid, zowel de originele als de uitbreiding, en alles er opnieuw opgezet. Maar nog steeds sluit hij zichzelf af. Er zijn geen verdere opties bij de melding, buiten 'afsluiten'.

Misschien helpt het als ik zeg dat ik veel dingen gedownload heb voor het spel, maar dat die voorheen gewoon prima werkten.

Help...?
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je toen je het spel eraf hebt gegooit de downloads hebt bewaart in een andere map? Zo niet, dan heb je ze als het goed is niet meer. Bij een deinstalatie gaan die er ook af omdat de Downloads map verwijderd word.

Heb je ze nog wel, sla ze dan ergens anders op. Haal het spel er weer af en installeer zonder de downloads. Kijk of het spel zonder downloads wel werkt en als dit het geval is, heb je een slechte download te pakken die de crash veroorzaakt.
Doet het spel het dan nog niet, meld het even en vertel dan ook even wat voor comp je hebt, videokaart, etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan