Sims 2 opslaan probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

anneke0008

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2009
Berichten
8
Hallo,
ik heb alle versies van sims 2 maar sinds ik deze op mijn laptop heb geinstaleerd, kan ik niets meer opslaan.
Het spel start helemaal goed maar zodra ik een familie maak en wil gaan spelen, komt het laadscherm en daar loopt het vast. Weet iemand hoe dit kan? Het is niet zo dat mijn laptop niet genoeg ruimte heeft maar toch doet het het niet..Op mijn laptop staat Vista, kan het daar aan liggen?

help!!:eek:
 
Laatst bewerkt:
Zou je eens naar deze website willen gaan (met de laptop) www.canirunit.com

Daar het spel uit de lijst zoeken The Sims 2 en dan de laatse uitbreiding kiezen. Beter nog is om voor elke uitbreiding die je hebt even de test te doen.De uitbreidingen vragen namelijk meer prestaties van je laptop dan het origineel. Ook worden niet alle videokaarten ondersteunt door het spel en daarbij zijn laptops niet zozeer geschikt om spellen op te spelen.

Mocht je ergens een fail krijgen, zou je daar dan hier een screen van willen plaatsen?


Want dan als je bijvoorbeeld ook de uitbreiding appartementen (heet dat zo in het nederlands?) dan voldoet bijvoorbeeld je processor niet aan de eisen.
 
Laatst bewerkt:
Video Card
Minimum: 32 MB DirectX 9.0c compatible video card (NVIDIA GeForce2 GTS or greater, ATI Radeon 8500 or greater. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported.)
You Have: Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family () FAIL: Sorry, your video card does not meet this minimum requirement.
Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 32 MB , You have - 358 MB
Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes
Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes


deze kreeg ik als een fail. Maar dit terwijl het spel wel gewoon start en ik kan het ook spelen, alleen niet opslaan. Kan dat ook aan de videokaart liggen?
Ik weet niet wat een print is.. hoop dat dit genoeg is?! Anders wil ik graag horen wat ik moet doen! Alles om weer lekker te kunnen spelen;)
 
Bij welke uitbreiding was dit?

Is het spel origineel?

En ja, het kan hier inderdaad aan liggen. Heb je dit probleem ook als je geen uitbreidingen geinstalleerd hebt?

Spel al eens opnieuw geinstalleerd?
 
orginele basis spel en de uitbreidingen zijn gedownload... nog niet opnieuw geinstalleerd en het kwam bij de derde uitbreiding, celebration stuff. alle verdere uitbreidingen hadden daar ook een fail.
 
Probeer het dan eerst eens met alleen het basis spel. Daarna eerste uitbreiding en weer testen. Is namelijk mogelijk dat het aan een crack ligt. Het opsla probleem dan.

Maar de videokaart fail is ook geen goed teken, is heel goed mogelijk dat het probleem daar vandaan komt en daar valt in een laptop weinig aan te veranderen helaas.
 
Op die manier kan je mooi zien vanaf welk punt het fout gaat. Kan je altijd nog beslissen om met minder uitbreidingen te werken! Laat even weten hoe het loopt ok?
 
Sorry dat het zo lang duurde voor ik weer iets liet horen maar ik speel nu het basis spel zonder problemen!! Ga zodra ik weer meer tijd heb ( zit nu in tentamenweken) de uitbreidingen weer proberen! Nog Bedankt!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan