Sims 2 rare vloer en muren

Status
Niet open voor verdere reacties.

gm0cr0

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2008
Berichten
38
Hallo, ik heb pas nog sims 2 gedownload en geïnstalleerd is allemaal perfect verlopen. Ik dacht eerst dat ik problemen zou hebben met mijn videokaart (SiS Mirage 3), maar in het begin was dat niet het geval. Alles zag er gwn goed uit, sims in details en alles, maar als ik een huis wil bouwen dan zien de muren en de vloer er helemaaaal niet uit, heel erg lelijk. Het lijkt net of er duizendmaal op is ingezoomd ofzo, maar de rest (ramen, deuren, sims enz) zijn wel gwn in detail zichtbaar. Ik vind dit erg hinderlijk, weet iemand misschien waar het aan ligt? Zou het mijn videokaart zijn of komt het door het spel (omdat het gedownload is)?

gr
 
In dit geval is het inderdaad de videokaart.

Jou kaart komt niet voor in de lijst met kaarten die het spel ondersteunt: http://thesims2.ea.com/help/detail.php?help_id=21

Je zou kunnen proberen de driver van de kaart te updaten en alles grafisch in het spel op laag zetten. Er is echter geen garantie dat dit werkt.
 
Okee, zal ik doen, maar hoe komt het dan dat alles er wel gwn mooi uitziet behalve de muren en vloer?
 
Je kaart word niet ondersteund, maar dat betekend niet automatisch dat het niet werkt.
 
Ja dat begrijp ik, maar dat was mn vraag niet. Ik vraag me af wrm niet alles er zo lelijk uitziet, wrm precies alleen de muren en de vloer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan