Sims 2 Rode muren...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anya18

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2009
Berichten
5
Hallo

Ik heb sinds een tijdje de sims 2. werkt allemaal goed, maar als ik een uitbreidingspakket installeer, krijg ik rood knipperende muren:confused:
ik heb al vanalles geprobeerd (al snap ik er niet zo heel veel van) en ook verschillende stappen uit andere topics (ook van dit forum) gevolgd. maar niks helpt:( het blijft rood knipperen en als ik een nieuwe driver wil installeren, van VIA..ofzoiets dan geeft hij aan dat het niet mogelijk is om de nieuwe driver te installeren en dat ik vanalles moet controleren, maar daar snap ik niks van... en het werkt overigens ook niet.
ik heb nu 6.14.0010.0184 ? geeen idee wat het inhoud ?:rolleyes:

Kan iemand mij misschien helpen?? of is het nu gewoon hopeloos:(
 
Laatst bewerkt:
De uitbreidingspakketen van the sims 2 hebben andere systeemeisen dan het originele spel. Surf eens naar www.canirunit.com. Zoek daar je uitbreidingspakket uit de lijst en doe de test.

Over de driver kan ik niet veel zeggen nu, daarvoor zal je merk en type van de laptop door moeten geven. Een laptop is ook niet bij uitstek geschikt om op te gamen.
 
De uitbreidingspakketen van the sims 2 hebben andere systeemeisen dan het originele spel. Surf eens naar www.canirunit.com. Zoek daar je uitbreidingspakket uit de lijst en doe de test.

Over de driver kan ik niet veel zeggen nu, daarvoor zal je merk en type van de laptop door moeten geven. Een laptop is ook niet bij uitstek geschikt om op te gamen.

Bedankt! ik ga het snel proberen..

En ik heb de sims niet op de laptop geinstalleerd, maar op mijn gewone PC;)
 
Ah, sorry.

Maar voor de test maakt dat niet uit. Tevens zit je met een onboard videokaart. Een aantal daarvan worden door het spel niet ondersteund. Zou je even merk en type nummer van de pc kunnen vermelden?
 
Ah, sorry.

Maar voor de test maakt dat niet uit. Tevens zit je met een onboard videokaart. Een aantal daarvan worden door het spel niet ondersteund. Zou je even merk en type nummer van de pc kunnen vermelden?

Ik weet niet precies of ik de juiste informatie heb gevonden, maar ik vond dit over mijn pc:

Systeemfabrikant: K8UVM
Systeemmodel: K8Upgrade-VM800

:) Maar ik heb die test gedaan op de website die je me gaf.. en het is inderdaad mijn videokaart. ik heb het minimum niet ofzo
moet ik nu een hele nieuwe kopen? of zijn er andere opties?
Want de button: We reccomend.. die opent niet

Ik heb zo'n geweldige pc he:S
 
Laatst bewerkt:
De uitbreiding er weer af halen zou ook werken; maar als je kaart in zijn geheel niet ondersteunt wordt zit er weinig anders op dan een betere te kopen die wel ondersteunt is, vrees ik.
 
De uitbreiding er weer af halen zou ook werken; maar als je kaart in zijn geheel niet ondersteunt wordt zit er weinig anders op dan een betere te kopen die wel ondersteunt is, vrees ik.

Oh :mad:
Nouja, helaas:confused:. Bedankt voor de moeite;)
 
Nou, laten we eerst eens kijken welke pc je hebt.

Met merk en typenummer bedoel ik bijvoorbeeld een Dell optiplex oid. De nummer die jij gaf zeggen me niets. Merk van je pc staat meestal wel aan de buitenkant van de kast en het typenummer ergens achterop.

Want je kan wel een videokaart gaan halen (als je dat van plan bent), maar dan moeten we eerst meer weten, zoals je moederboard, processor, en merk en wattage van je voeding. Niet elke kaart past zondermeer in elke pc.

Dus de vraag nu is, wat wil jij doen?
 
Nou, laten we eerst eens kijken welke pc je hebt.

Met merk en typenummer bedoel ik bijvoorbeeld een Dell optiplex oid. De nummer die jij gaf zeggen me niets. Merk van je pc staat meestal wel aan de buitenkant van de kast en het typenummer ergens achterop.

Want je kan wel een videokaart gaan halen (als je dat van plan bent), maar dan moeten we eerst meer weten, zoals je moederboard, processor, en merk en wattage van je voeding. Niet elke kaart past zondermeer in elke pc.

Dus de vraag nu is, wat wil jij doen?

Bedankt voor alle moeite! Maar ik heb uiteindelijk besloten om het spel aan mijn nichtje te geven. dan maar geen spel, helaas;)
van al die nummers snap ik ook vrij weinig, dus het gaat nog wel even duren voordat ik jullie dan uiteindelijk de juiste heb gegeven:p
 
Ok, dat is jou keuze. Ik weet verder niet hoe vaak jij gamed en of je van plan bent andere games aan te gaan schaffen. Echter wel een waarschuwing, koop je een redelijk recente game, dan is de kans 95% dat ook die niet zal werken. Houdt daar rekening mee, want games zijn al duur genoeg.

als de vraag is opgelost, kan je dat aangeven door rechtonderaan deze pagina te klikken op "vraag is opgelost"
 
hoe verder

Hoi, via google hier gekomen...

Ik zit ook met die flikkerende muren, en heb die link/test van dit topic gedaan en die gaf 'minimum' aan. Balen, prima, oke, weten wat het is (ben namelijk nog niet van plan dit spel door te geven aan een nicht of zus of buur)

Kan iemand mij vanuit deze uitgangspositie verder helpen en willen helpen?
Graag,
Debbie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan