sims 2 slaat niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

steven1992

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2008
Berichten
43
beste helpers,

Als ik de sims 2 opstart en ik speel (bedoel ik mee dat ik dan de mannetjes bestuur) en ik stop er mee dan sla ik het spel op, maar als ik dan weer het huis laad dan staat het mannetje (sim) niet op de plek waar je het spel toen opgeslagen hebt.:confused: ik kreeg er pas last van toen ik sims 2 kerst accessoires installeerde. ik had ook met de families waarmee ik gespeeld heb niet meer laden, hij laad het wel maar doet nix hij blijft namelijk op het laadscherm staan. weet iemand hier een oplossing voor?:confused:
mijn systeemeisen zijn dik voldoende heb namelijk pas nieuwe pc gekocht (dus dat is het probleem niet)

P.S. ik weet zelf wel iets en dat is alles weer opnieuw installeren, maar dat wil ik liever niet doen.
alvast bedankt voor jullie hulp

groetjes,

steven
 
Laatst bewerkt:
je moet als het een orgineel spel is moet je even met afwasmiddel erover strijken en een half uur laten intrekken:thumb: en dan met heet water afspoelen en toen deed hij het ook bij mij
 
jo1384,

Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik complete onzin.
Jij zou mij een scheikundig onderbouwde uitleg mogen geven waardoor dit proces effect zou kunnen hebben.
 
@ jo1384
Sorry, maar denk je nu dat je grappig bent ofzo?
Dit persoon heeft een vraag en wil daar graag antwoord op , dit heeft geen enkele zin om zon onzinnige opmerking te maken... Sorry maar hier kan ik geen enkel respect voor opbrengen.

@steven1992

Anders dan moet je het alsnog eens herinstalleren, en als je niet wil dat je savegames verloren gaan moet je even kijken in welke map ze staan, en die save games dan kopieren.
Dan zet je ze na afloop weer terug in die zelfde map.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan