[Sims 2] Spel wilt niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hallelujah

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2006
Hallo,
Ik heb een probleempje met Sims 2 Huisdieren.
Blijkbaar werkt de DVD-speler van onze computer niet al te best en kan ik het spel niet installeren, laat staan spelen.
Daarom heb ik geprobeerd om het via Nero op CD te branden (eerst heb ik de bestanden in een aparte map geplaatst, en daarna heb ik ze op CD gebrand). Dit leek goed te lukken, en het installeren is zonder problemen verlopen, maar nu krijg ik de volgende melding als ik het spel probeer op te starten:

Please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application​

Heb ik de DVD dan verkeerd gekopieerd ofzo?

Ja, er zit een beveiling op originele media.

Al geprobeerd de DVD-speler schoon te maken? Dit van binnen uiteraard, de lens kan vies zijn als het een oudere speler is.(zeker als je rookt, nicotine-laagje) Haal voorzichtig de behuizing los en dan met een wattenstaafje en wat zeepsop (geen chemische troep gebruiken) de lens zachtjes schoonmaken, zonder drukken.

Da's gezond.... :thumb:

Ik mag aannemen dat het een origineel spel is?

CD niet vies?
Speelt de DVD wel andere CD's of DVD's af? Zo niet, controleer de aansluiting dan.

Wil het echt niet lukken, en als je de game orgineel hebt, kun je een Nocd patch downloaden. Ik weet niet of dit tegen de regels van het forum is ( spel wordt niet gekraakt ).

Blah

maar probeer eerst de dvd aan de praat te krijgen.

veel suc6 :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn neef is langs geweest en het is hem gelukt de DVD aan de praat te krijgen, vraag mij niet hoe hij het gedaan heeft...
Bedankt voor jullie reacties iedereen!

Hoe heeft hij dat gedaan... :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan