Sims 2 start niet op?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bubblelicious

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jun 2008
Hallo,

Ik heb een probleem met Sims 2.

Ik heb verschillende uitbreidingen (alles 100% LEGAAL): Accessoires, Studentenleven, Gaan Het Maken, Huisdieren en Seizoenen.

Ik heb net Studentenleven en Gaan Het Maken gekocht, maar als ik ze installeer, dan wil m'n pc Sims2 alleen met de "Seizoenen" cd afspelen, wat ik erg vervelend vind.

Ik heb het nu in deze volgorde opgestart: Seizoenen, Huisdieren, Accesoires, Gaan Het Maken, Studentenleven.
Nog steeds moet ik Seizoenen gebruiken om het spel te spelen...! Hoe kan dit opgelost worden?:confused::shocked::eek:

Alvast bedankt!

Bubblelicious

Dit is normaal als je uitbreidingspakketten installeert bij de sims 2 dan speel je steeds 'hetzelfde spel' (de sims 2) maar met het laatste uitbreidingspakket. Dus in jou geval kan je alleen met de sims 2 seizoenen spelen.

Kortom: als je uitbreidingspakketen installeert kan je enkel spelen met het meest recente pakket van de packs die je hebt geinstalleerd.

Geen zorgen maken dus en gewoon de disc van de sims 2 seizoenen gebruiken;-)

Kortom: als je uitbreidingspakketen installeert kan je enkel spelen met het meest recente pakket van de packs die je hebt geinstalleerd.

Ik maak me ook geen zorgen ;-) Alleen, ik heb Seizoenen nu als EERST geinstalleerd, en dan NOG moet ik die cd erin doen. Ik heb nu Studentenleven als laatst geïnstalleerd.

Da's een beetje mijn probleem. Bovendien kan ik 'm dan aan iemand anders uitlenen(seizoenen) zodat diegene dat spel ook kan doen.

Nou. weinig aan te doen, denk ik dus...

In ieder geval, bedankt!

Het gaat niet echt om het spel dat je als laatst hebt geinstalleerd, maar wel wat het meest recente spel is dat EA games heeft uitgebracht. En dat is van de spellen die jij noemt die sims 2 seizoenen.

Wat je kan doen als je het spel wil uitlenen zodat iemand anders het kan installeren:

De sims 2 seizoenen aan deze persoon lenen, bij hem installeren en dan een nog recenter uitbreidingspakket bij hem installeren (de sims 2 vrije tijd), maar daar moet ie dan mee spelen uiteraard.

Ik ben ook al met oudere uitbreidingspakketen zoals de sims 2 studentenleven naar anderen gegaan als die bijvoorbeeld de sims 2 huisdieren hadden gekocht.

hallo,

ik heb ook een probleem met sims 2 seizoenen, ik had eerst sims 2 vrije tijd geïnstaleerd en daarna sims 2 seizoenen, maar nu zegt hij dat ik de cd van vrije tijd moet gebruiken, maar die cd heb ik niet meer.

hoe kan ik dit oplossen?

Je moet steeds de meest recente cd hebben. Het maakt daarin niet uit wat je zelf eerst hebt geïnstalleerd. Aangezien vrije tijd recenter is dan seizoenen heb je dus de cd/dvd-rom van de sims 2 vrije tijd nodig.
Volgens mij heb jij 3 opties:

1. De hele boel herinstalleren en de sims 2 vrije tijd achterwege laten. Je moet er dan wel rekening mee houden dat je huidige spellen niet meer zullen werken. Je kan opnieuw beginnen of een backup van de 'kale' sims 2 terugzetten (als je die hebt).

2. Je kan zien dat je toch ergens aan een cd/dvd van de sims 2 vrije tijd komt.

3. Je wacht op de sims 2 appartementsleven (een toekomstig, ik geloof tenminste dat het nog niet uit is, ik kan me vergissen, en dus nog recenter uitbreidingspack dan de sims 2 vrije tijd) dit aanschaffen en installeren en vervolgens verder spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan