Sims 2 start opeens niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sylandra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jul 2009
Berichten
4
Ongeveer twee weken geleden wilden mij sims niet meer opstarten. Ik kreeg toen deze foutcode:
sims2p.jpg


Ik heb het spel daarna opnieuw geinstaleerd en alles werkte weer goed.

Maar nou doet sinds zaterdag zich weer hetzelfde probleem voor. Het helpt ook niet om mijn downloadmap eruit te halen.

Ik heb de volgende geinstaleerd: Sims 2, Sims 2 Studentenleven, Sims 2 Nachtleven. Sims 2 Gaan het Maken, Sims 2 huisdieren. Sims 2 seizoenen, Sims 2 Op Reis, Sims 2 Vrije Tijd,
Sims 2 familiepret, Sims 2 Glamour Stuff, Sims 2 Feest en Sims 2 H&M
Alle patches zijn ook geimstaleerd
 
En gebeurde dat zomaar? Of toch wat dingen veranderd op de pc voordat dit probleem zich voordeed?

Waar sppel je het spel op? pc/laptop merk en type.
 
En gebeurde dat zomaar? Of toch wat dingen veranderd op de pc voordat dit probleem zich voordeed?

Waar sppel je het spel op? pc/laptop merk en type.

Dit gebeurde zomaar.

"s avonds sims en pc afgesloten. Wilde hem de volgende dag weer opstarten en toen deed ie het niet meer

Ik speel het spel op een HP pc, weet het type niet precies uit mijn hoofd.

Maar neem aan dat het daar niet aan ligt, aangezien ik er nooit eerder last van heb gehad.

Ik heb de computer ook nog gescand op virussen maar die zijn er ook niet.

Baal hier ontzentend van
 
Dit gebeurde zomaar.

"s avonds sims en pc afgesloten. Wilde hem de volgende dag weer opstarten en toen deed ie het niet meer

Ik speel het spel op een HP pc, weet het type niet precies uit mijn hoofd.

Maar neem aan dat het daar niet aan ligt, aangezien ik er nooit eerder last van heb gehad.

Ik heb de computer ook nog gescand op virussen maar die zijn er ook niet.

Baal hier ontzentend van


De foutcode geeft ook niet veel duidelijkheid over het hoe en waarom. Enige dat ik op dit monet kan aanraden is het updaten van je drivers (kan nooit kwaad) en het herinstalleren van het spel.
 
De foutcode geeft ook niet veel duidelijkheid over het hoe en waarom. Enige dat ik op dit monet kan aanraden is het updaten van je drivers (kan nooit kwaad) en het herinstalleren van het spel.

Ik zou het wel weer kunnen proberen om hem te herinstaleren maar had dit twee weken geleden ook al gedaan en nu toch weer het proleem.

Zal in ieder geval mijn drivers weeer updaten, hopelijk doet ie het dan wel weer,
 
Ik heb de drivers geupdate maar wil nog steeds niet opstarten.

En ben bang dat als ik hem herintstaleer ik dit probleem over circa twee weken weer zal hebben.

Iemand nog ideen of tips?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan