Sims 2 werkt niet goed (opslaan gaat fout)

Status
Niet open voor verdere reacties.

anne97

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 nov 2010
Hoi,

Ik heb een probleem met sims 2.
Als er bij mij bijvoorbeeld puppies zijn opgegroeid of babies dan zijn ze een soort van misvormd als ik daarna weer terug kom bij het spel: Bijvoorbeeld er zijn babies opgegroeid tot peuters, dan sla ik het op en als ik daarna verder wil spelen zijn ze misvormd! Dan zijn peuters bijvoorbeeld niet zoals ze normaal eruitzien maar babies met extra lange armen en benen! en dat is ook zo bij kinderen. En als er puppies zijn geboren zijn die verdwenen (bij herinneringen staat dan:$subject geboren). En als er puppies zijn opgegroeid tot volwassen honden zien ze eruit als puppies met hele lange poten en de tong naar buiten, heel raar.
Zou iemand mij kunnen helpen?
Ik denk dat het iets te maken heeft met opslaan..

Staat de 'save' map van het spel in je documenten of heb je die zonder te weten perongeluk verwijderd? Heb je het spel al geprobeerd opnieuw te installeren? Wat zijn je specs? Kan de videokaart het spel wel draaien?

ja, de save map staat in m'n documenten.. en m'n computer is nieuw dus volgens mij klopt de rest ook allemaal wel...
En opnieuw installeren kan misschien wel helpen alleen.. moet ik dan niet opnieuw beginnen? Dan is namelijk precies wat ik niet wil...
Is er nog een andere optie?

Het probleem is waarschijnlijk gevonden...
Ik heb een heel groot virus op mijn computer dus waarschijnlijk komt het daardoor:(
In ieder geval bedankt voor jullie reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan