Sims 2 werkt niet op vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassieboy35

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2010
hallo,

ik ben hier voor het eerst en ik weet dat deze vraag vaker is gesteld maar ik heb een probleem met de sims 2 huisdieren en sims 2
ik heb ze allebij gedownload de computer is goed genoeg daar ligt het niet aan want ik heb hem er al een keer opgespeeld.

maar ik weet dat de sims 2 het niet doet ik heb alles goed gedaan maar bij de installitie van de sims 2 krijg zie ik dan een plaatje van sims 2 huisdieren

als ik later sims 2 huisdieren installeer "waar ik vroeger mee gespeeld heb"dus die werkte wel doet alles het prima maar als ik het op start duurt het lang voor dat ea er komt te staan en later in het filmpje komt er een klein schermpje met een rood kruis erin te voor schijn en dan sluit het spel af.

Weet iemand misschien de oplossing ervoor?

Dat probleem had ik ook dit is de oplossing

gewoon sims 2 en sims2 huisdieren uninstalleren en dan weer installeren:thumb:

laat het weten als het goed is gekomen!

gr kungfu :d

naar de .exe en dan uitvoeren als windows 98

ik heb gezocht waar de exe. files staan maar daar staat dat niet als ik op rechtermuisknop druk

Dus je hebt dus gezocht naar sims2.exe? (of zoiets dergelijks, ik heb het spel lang niet gespeeld dus ik ken alle .exe bestandjes niet van sims2) doe dan rechtermuisnop op dat .exe bestandje >eigenschappen>compatibiliteit>zet compatibiliteitsmodus op windows 2000>en zet dan ergens onderaan een vinkje voor 'Als administrator uitvoeren'
hopelijk werkt het nu..
en wees eens duidelijker over die foutmelding?

EDIT: je vind het .exe bestandje hier:
computer>(c:)>program files>electronic arts> en dan sims2.exe (ik weet niet precies hoe het bestandje heet) als je dat hebt gevonden, volg dan de stappen die ik heb gemeld in deze reactie

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan