Sims 2 werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter kaico
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kaico

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
De Sims 2 werkt niet meer. Eerst kon ik niet internetten (en gewoon de Sims spelen), door systeemherstel kan ik nu weer gewoon internetten, maar nu doet de sims het niet meer. Ik krijg nu te staan dat er compatibiliteitsproblemen zijn, en dat ik een patch moet installeren. Ik heb de patch gedownload, maar tijdens de installatie krijg ik de foutmelding: fout tijdens installatie. De eerste keer kon ik de patch nog gewoon downloaden. Heb al van alles geprobeerd (DVD (die ik denk ik nodig heb) en CD patch weer proberen), Al bij eigenschappen compatibiliteit aanpassen naar XP SP2.

Als ik de Sims 2 nu opstart, blijft hij vasthangen bij EA games, ik hoor de muziek nog wel even doorgaan, maar de graphics niet, en er gebeurt verder niks. Dit kan absoluut niet komen doordat ik niet goed up to date ben/ te slechte pc want:
1: Hij deed het eerst wel
2. Heb net een nieuwe laptop, die nog geen maand oud is

Wat als je het spel verwijderd en daarna weer opnieuw installeert?

hetzelfde verhaal.
zal nu de patch weer eens proberen te installeren.

werkt nog steeds niet, ook nog eens irritant: ik zie alleen: fout tijdens installeren, niet eens WELKE fout.(hij loopt dan al vast bij de tweede)

kan iemand mij helpen, heb al vanalles geprobeerd. Weer systeem herstel, systeemherstel ongedaanmaken.:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan