sims 2 wil het niet doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BeautyMaroccia

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2005
nOu ik installeer the sims 2 ik tOets de cOde in niks aan de hand maar dan kOmt Opeens dit...

la9cv.png

Dus ik druk Op ja...

po9jm.png

druk ik weer Op ja

lo5kw.png

kOmt er dit ben ik naar die site gegaan gedOwnlOad kOmt dit...

dr3qv.png

weet iemand mischien wat dit betekend en wat ik mOet dOen Om the sims2 te later werken?? want het is die directX die het niet wilt doen ik ben al op andere forums geweest maar die weten van niks en ik heb deze spel gekocht en niet iligaal gedownload en is voor de PC

verder nog wat informatie:

ik ben wel beheerder van de pc

ik was al verslaafd aan de sims 1 maar die deed opeens heel raar hij viel vanzelf een keer uit dus starte ik het opnieuw... maar als hij net in de simsbuurt komt dan valt hij weer uit ik heb het geprobeert om opnieuw te installeren maar zonder succes en dat heb ik vele malen gedaan mischien is dit een link naar het probleem dat ik nu heb ik weet het niet meer...

het is volgens mij die directX want ik moet het downloaden en dan komt die CAB-bestand zoals je boven ziet of mischien moet ik mijn geluidskaart update alleen weet ik niet hoe dat moet dus kunnen jullie me mischien helpen...??

ik stel het zeer op prijs

XxX alvast bedankt :rolleyes: :)

ja ik heb het uit de winkel gekocht en ben ook al terug naar de winkel gegaan maar hun weten ook van niks..

het lukt niet directX 9.0c kan niet geistalleerd worden CAB-bestand word niet vertrOuwd..

Probeer eens op Google te zoeken met "directX 9.0c" of probeer het op "download.com" er moet heus wel een site zijn waar je directX 9.0c wel kan downloaden.

Er zijn ook wat games die dirextX 9.0c als eis hebben en 'm automatisch installeren.

ja the sims 2 intalleerd hem meteen maar de CAB-bestand word niet vertouwd geloof me ik heb elke 9.0c gedownload die er maar zijn en ben ook bij microsoft.nl geweest zonder resultaat

andere opties suggesties?

De enige suggestie ik je nog kan geven is dat je je foutmelding exact overtypt en bij Google zoekt. Mischien krijg je meerdere resultaten. Of vraag het bij Tweakers die weten vaak enorm veel van de PC af.

Als je toevallig norton op je pc hebt staan, zet deze dan tijdens installeren even uit. Norton scant alle cab files en als deze ze niet vertrouwd krijg je misschien deze foutmelding.

Heb nog even gegoogled, welke videokaart zit er in pc??

Mike

ik heb het geprobeerd maar ik krijg steeds bericht van CAB-bestand word niet vertrouwd... en ik heb gegoogeld ja maar er komt gewoon echt niks uit

videokaart GeForce MX 440

het kan niet daar aan liggen want veel mensen hebben deze kaart ook maar ze kunnen gewoon sims2 spelen

De redistributable van een eerdere directx (bv 9.0(a) of 8.1) in een dir uitpakken, evenals de redist van 9.0c. Vervolgens van de oudere versie de files setup.exe dsetup32.dll en DSETUP.dll kopieren naar de dir van de 9.0c versie. Dan normaal installeren. Er blijkt een fout te zitten in de installatiefiles.

Probeer anders je windows update te gebruiken.
start>windows update.

Als je probeerd dx te downloaden kies je dan voor opslaan of gelijk uitvoeren?

Geplaatst door BeautyMaroccia
ik heb het geprobeerd maar ik krijg steeds bericht van CAB-bestand word niet vertrouwd... en ik heb gegoogeld ja maar er komt gewoon echt niks uit

videokaart GeForce MX 440

het kan niet daar aan liggen want veel mensen hebben deze kaart ook maar ze kunnen gewoon sims2 spelen

ik heb het geprobeerd maar het lukt niet er staat : er is een interne fout opgetrede..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan