sims 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesjuh

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
5
hallo allemaal

ik heb de sims 2 en heb hem al een aantal keren geinstaleerd. dat gaat opzich allemaal goed. maar dan.... wanneer ik het spel op wil starten zegt ie dat er een bekend compabiliteits probleem is (heb sinds kort vista) en er een online oplossing is. dan download ik dat progammatje. bij het instaleren vraagt ie om de dvd. dat doe ik en dan lijkt het er even op dat ie het doet maar dan vraagt ie weer om de dvd:shocked: enz. enz. het lukt me dus niet kan iemand mij helpen? ben niet zo'n enorme pc expert dus niet al te veel technische termen gaangooien he hihihi:eek:
 
haal dat programma er maar weer vanaf

ik heb ook met een aantal spellen dat ik een berichtje krijg van
er is een bekend voorkomend compatibiliteits probleem

staan er 3 knopjes
1. probleem verhelpen
2. iets met negeren of doorgaan
3. annuleren

ik klik altijd op negeren!

Als hij het daarna nog niet doet moet je ff goed lezen!!

Rechtermuisknop op je sims snelkoppeling het plaatje waar je op moet klikken als je wil gaan spelen >> Eigenschappen >> Comptabiliteit >> het hokje met administrator aanvinken>> en zo nodig ook Compatbiliteits Modus en dan afspelen in Windows XP SP2


ik hoop dat je hier wat aan hebt
 
ik heb gedaan wat je zei maar helaas ook dit werkt niet. had ik al eens eerder geprobeerd maar dan alleen de compabiliteit op windows xp service pack 2. helaas ook dat mocht niet baten:evil:
ben hier al een week mee aan het vogelen word er beetje gefrustreerd van zeg maar :eek:
overigens geeft ie aan als ik het spel wil starten:
1 online naar oplossingen zoeken
2 progamma uitvoeren
3 annuleren

ik heb eg geen idee meer nu
 
Laatst bewerkt:
programma uitvoeren doen !
ik zal nog even op google.nl voor je zoeken ;)
 
weet niet of dat toegestaan is op dit forum maar probeer het gewoon. tis geen orginele versie:eek:
 
op een dvd staat het

als ik m geinstaleerd heb moet de crack over de icoon van het geinstaleerde icoon gesaved worden. dat doet ie niet. hij zegt dan:
U dient administrator-machtigingen op te geven om iets naar deze map te kunnen kopiëren.

als ik dan op doorgaan klik komt ie er gewoon bij te staan en werkt het helemaal nie meer. maar als ik het icoontje van de crack open en dan gewoon op progamma uitvoeren klik doet ie het wel. alleen loopt ie nie helemaal zoals het moet. ik kan bijvoorbeeld geen huizen bouwen.
 
Laatst bewerkt:
Dat je geen huizen kunt bouwen komt omdat je een illegale versie hebt. Dat was één van de eerste problemen bij het downloaden van dit spel.

Ik zou zeggen, gezien de prijsverlaging, koop een origineel. alle opties en geen gedonder.
 
haal dat programma er maar weer vanaf

ik heb ook met een aantal spellen dat ik een berichtje krijg van
er is een bekend voorkomend compatibiliteits probleem

staan er 3 knopjes
1. probleem verhelpen
2. iets met negeren of doorgaan
3. annuleren

ik klik altijd op negeren!

Als hij het daarna nog niet doet moet je ff goed lezen!!

Rechtermuisknop op je sims snelkoppeling het plaatje waar je op moet klikken als je wil gaan spelen >> Eigenschappen >> Comptabiliteit >> het hokje met administrator aanvinken>> en zo nodig ook Compatbiliteits Modus en dan afspelen in Windows XP SP2


ik hoop dat je hier wat aan hebt

hallo Jordi,

ik heb sinds enkele maanden een nieuwe laptop (windows vista). En ik wou nu daarstraks mijn Sims 2 installeren maar zoals je in het bovenstaande bericht hebt beschreven treden er dus compatibiliteitsproblemen op. Ik heb verder de instructies gevolgd die je beschreven hebt, maar het spel wil nog steeds niet opstarten. Heb jij nog een andere oplossing?

Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan