sims 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

brauheist

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
Berichten
453
hallo,

ik heb bij sims 2 een familie gemaakt en daar kreeg iemand ruzie met iemand anders uit een andere familie en kwam ie mij iedere dag duwen en krant jatten dat was vreselijk iritant toen mijn mannetje dood:( dacht ik dat het voorbij was had hij zijn zoon net naar een universiteit gestuurd en nou komt die man de hele tijd mij duwen op de universiteit ik kan hem ook niet opbellen om iets leuks te doen weet iemand wat ik hier tegen kan doen
 
Dat ligt er een beetje aan hoe je opgelost wil hebben natuurlijk.

Je zegt een andere familie, speel die andere familie en werk zijn level hoe hij tegenover de andere staat omhoog.

Of ga een gevecht met hem aan en/of blijf hem uitdagen voor een gevecht, kan verschillende effecten hebben van voorgoed verdwijnen,hard voor je weg lopen als hij je ziet, of graag je vrientje willen worden.

Buiten de telefoon heb ook nog een computer waarmee je chatten en e-mailen.

Er is ook een mogelijkheid dat je je mannetje van de dood kan redden als de magere hein langs komt het kost je wel een gedeelte van je kapitaal en iemand anders zal zijn plaats moeten innemen.

En zo zijn er een heleboel te bedenken wees creatief ,maar doe er wel wat aan want het zal zijn voor zenuwen van het zoontje al komt wel psygiater langs om hem te redden als te erg wordt.
 
Laatst bewerkt:
mijn mannetje was door hem best vaak ontslagen want dan kreeg ie slecht humeur en kwam ie telaat enzo en was de psygiater best vaak langs gekomen maar hij staat niet in mijn telefoon lijst en na het duwen rent ie altijd gelijk weg
 
Ik heb zoiets 1 keer meegemaakt in het begin van spel maar bij mij heeft dan de verkeerde te paken ,dus ik train de vaardigheden op met het lichaam door sport als de belangrijkste en wacht hem op en begin als eerste hem te duwen en blijf doorgaan tot de optie een gevecht vrij komt en eerst wil hij dan ook weg lopen maar blijf er steeds op letten of hij er aan komt om de eerste te zijn en ga door om hem te bevechten.
Wat ik natuurlijk steeds bleef winnen omdat ik me opgetraint had en waar ik hem tegen kwam hij kreeg klappen en hij werd vriendelijker en probeerde van alles om goed maken tot ik er eindelijk meelij had en zijn gebaar ging accepteren en werd zo'n vriend dat als er iemand ook maar bij kleinste niet positief reageerde en hij in buurt was rende hij er naar toe en maakte hij er wel even ruzie mee.

Dat komt omdat het spel een soort open sandbox is, dat wil zeggen dat het spel zo is in elkaar is gezet dat jij bepaald hoe het verloopt en afloopt en programmeurs van het spel dat niet weten.
In de sims1 kon je b.v een vorm van een wat gemeene erfenisfraude plegen door moord en daar hadden de programmeurs nooit aan gedacht.
In de sims 2 kan dat dus niet meer maar omdat er gevoel en stemming bij zit die bij jou dus slecht is gaat je omgeving ook een slechter gevoel en stemming krijgen en dat evalueerd zich.

Dus gebruik je fantasie en wees creatief en probeer van alles uit want jij bepaald hoe het spel verloopt en het zelf ondekken is 1 van de leukste dingen in zo'n spel.

Ik speelde het altijd op een heel vriendelijk en aardige manier waardoor b.v het ging gebeuren dat er meisjes zo erg verliefd werden zonder dat ik ook maar iets in die richting bij ze had gedaan en ze niet of nauwlijks kende zomaar bij het trouwen langs kwamen en letterlijk sterven van verdriet omdat ik met een ander trouwde.
Dat is nou net de andere kant van er komt iemand langs om je te pesten en het kan dus ook heel anders.
 
oke dan ga ik mijn poppetje is goed trainen hopelijk gaat het bij mij dan ook zo ( hij is al bijna klaar met zijn studie en ik heb al een huis gebouwt voor hem en ik wou niet dat hij dan nog langs kwam met vechten enzo)
 
yes bedankt naar dat ik van de universiteit afging met al die vervelende mascottes ben ik nog in z'n oude huis gaan wonen en kwam die man iedere dag weer langs en ik heb echt uren met hem lopen vechten vervolgens belde hij mij steeds vaker op en ik heb al een keer iets leuk met hem gedaan het ging zelf zo goed dat ie vervolgen zei van ik ben familie van je baas ofzo als je morgen gaat werken krijg je promotie.

harstikke bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan