Sims 3 antialiasing?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Elln
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Elln

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 apr 2009
Hey!

Ik heb de sims 3, maar het spel werkt niet als ik hem op wil starten. Volgens het hoesje voldoe ik aan de systeemeisen. Ik krijg een melding dat mijn kaart moet worden ingesteld op antialiasing. Ik heb in de instellingen van de kaart gekeken. Hier staan een hoop instellingen maar alles behalve antialiasing :confused: Ik snap niet dat ik het nergens kan vinden. Ik draai overigens windows xp met de videokaart geforce 6500

Hopelijk weet een van jullie een oplossing :)

Laatst bewerkt:
je videokaart is hoogstwaarschijnlijk niet goed genoeg om sims 3 te spelen.
advies: koop een betere videokaart.

De videokaart zou het wel aan moeten kunnen, maar dan wel op zeer lage settings.

Probeer eerst eens je videokaart driver te updaten.

En test hier eens of je het spel echt wel kan draaien: www.canirunit.com

Spel opzoeken in de lijst en de test uitvoeren.

Hey,
ik had vandaag hetzelfde probleem. Je hoeft geen nieuwe videokaart te kopen.
Ga gewoon naar "deze computer" en dan configuratie scherm.
Daar staat ook een icoontje van nvidia/geforce (jou videokaart, weet niet of dat dezelfde is). Klik daarop en dan kun je de kwaliteit/prestatie aanpassen. Ik heb dat balkje helemaal naar links geschoven. De graphics(details) zijn niet zo mooi maar dat is niet anders, dan zou je wel een nieuwe videokaart moeten kopen..
Hoop dat je hier wat aan hebt. Succes! :)

Laatst bewerkt:
Ik had al op 2 verschillende sites gekeken of het ik wel kon draaien, die zeiden van wel, mits met gebruik van lage instellingen.

Ik heb geprobeerd wat Dreeped zei en dat is gelukt! Nu kan ik het spel spelen! In het spel zelf kan ik alsnog de antialiasing aanpassen en het spel werkt prima

Heel erg bedankt! :thumb:

Laatst bewerkt:
Ik heb een GeForce FX 5200 videokaart. Volgens http://www.canirunit.com/ zou mijn videokaart wel goed genoeg zijn. Maar ik kan hetgene waar Deepred het over heeft niet vinden. Kan iemand me helpen?

antialiasing?

ik heb hetzelfde probleem

alleen ik kan dat icoontje niet vinden bij configuratie
kan iemaand mij wat meer uitleg erover geven?

alvast bedankt MVG crusher99 ;)

Welkom,

Het is op Helpmij niet toegestaan je vraag in die van iemand anders te plaatsen. Daarnaast stamt het topic uit 2009 en is niet actueel meer.

Graag je eigen vraag aanmaken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan