Sims 3 blijft hangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

evadrenth

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jul 2011
Hallo,

Ik speel nu sinds een tijdje de Sims 3, heb gewoon de orginele game en heb ook het uitbreidingspakket Wereldavonturen.
In het begin had ik helemaal geen problemen, maar sinds kort blijft de sims ongeveer om de 10 seconden, 2 seconden hangen.
ik heb al van alles geprobeerd en ik weet het niet meer

- Harde schijf gedefragmenteerd
- Msconfig : services en opstarten alles uitgezet (behalve anti virus systeem)
- Alle resoluties van het spel laag gezet (misschien lag het aan de videokaart)

Maar helemaal niets helpt??
Weet iemand wat ik kan doen

Ik gok dat het of je ram of je videokaart is. Hoe lang heb je deze pc al? Windows versie?

Ik speel het toevallig op mijn laptop. En die heb ik vorige maand gekocht heeft 4 gb ram geheugen. En met windows 7 64 bit
Ik had mijn laptop getest op zo een systeemvereisten site en daar kwam mijn pc gwn goed uit.

Maar nu heb ik ontdekt dat het alleen is wanneer ik op vakantie ga, want in de 'normale' wereld speelt het sPel wel goed

Wordt je laptop niet te warm?
Ofwel, zet je 'm op een vlakke achtergrond, zodat het niet te warm wordt?
Als je laptop warm wordt kan het zijn dat het inderdaad wat blijft 'hangen'.
(Met een vlakke ondergrond bedoel ik dus een tafel of bureau. Geen poef of bank)

Om je temperatuur te checken kun je programma's installeren daarvoor.
http://www.cpuid.com/softwares/pc-wizard.html

Nu heb ik ineens een ander probleem met de sims.
Ik ben nu al twee keer helemaal overnieuw begonnen met de sims en als ik een tijdje het spel hebt gespeeld (meerdere dagen), als ik dan terugkom van vakantie heb ik ineens twee dezelfde sims van mezelf. Ik kan met allebei spelen, ze heten allebei hetzelfde en dragen dezelfde kleding. Al mijn sociale contacten kloppen noet meer (ben een keer getrouwd geweest) daar ben ik ineens niet meer mee getrouwd en ik ken hem amper, maar hij staat wel in mijn stamboom.
Echter kan ik ook niet meer op vakantie, want dan heb ik geen sims meer om mee te spelen, en ik kan ook niet teruggaan naar de normale sims. Dan moet ik het spel opnieuw starten.
Ik heb de sims al een keer opnieuw geinstalleerd en alles is bij mij 'geupdate'.

Maar het probleem met hrt blijven hangen van het spel os wel opgelost. Mijn laptop werd idd te warm.

probeer eens opnieuw te installeren en géén updates te installeren.

Dat heb ik ook al Geprobeerd, hij begon al met het probleem voordat ik de updates had gedaan. En nu dat ik de updates heb gedaan doet hij het nog steeds.

Zo te zien hebben meer mensen het probleem bij dat pakket. Waarschijnlijk komt er binnenkort weer een update die het op zou moeten lossen. Anders maak je maar gewoon een nieuw topic aan.

Heb zelfs een koeler

Zelf met een koeler werkt het niet, heb er zelf eentje, dan maar wachten tot ze een update hebben die het goed doet....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan