Sims 3 error> Page Fault In Non Paged Area??

Status
Niet open voor verdere reacties.

margotr

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2009
Ik heb net de Sims 3 (Pc) geïnstalleerd. Hij doet het echt heel erg traag. Het menu scherm doet het wel. De bouwmodus ook.
Maar als ik een Sim wil creeëren (en dit gebeurt ook na een paar minuten in de bouwmodus) krijg ik heel even een blauw scherm met veel tekst. Dan start de mn laptop op nieuw op.

Het enige wat ik snel kan lezen is: Page Fault in [......] Area. Dit zal wel Page Fault in Non Paged Area zijn, blijkt na even googlen.

Wat betekent dit en hoe kan ik het oplossen?

Overigens, ik heb Windows XP Professional op een IBM Laptop.
Virusscanner: AVG Anti-Virus Free Edition. En verder heb ik weinig verstand van computers xD

Het kan natuurlijk goed zijn dan de specs van de hardware van de laptop niet voldoende zijn om dit te spelen. Het kan ook zo zijn als je een niet legale versie van het spel hebt dat deze corrupt is, of te wel een verkeerde niet goed werkende download.

Vertel ons eens wat voor laptop heb je?
Vertel ons eens is het spel legaal?

grtjs jjw

hoi,

Bedankt voor het reageren, maar net heeft mijn o zo technische tante geholpen. Het lag waarschijnlijk aan te te oude laptop ofzo, want op de andere pc deed hij het wel. Ik denk dat het spel gewoon te 'moeilijk' was, hoewel de technische mensen hier daar vast een betere naam hebben!

groetjes!

Dat is wat ik dus zei haha, misschien is de laptop wel te oud. Waar tante allemaal niet goed voor zijn :d

Nou sterkte verder met het spel.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan