Sims 3 hirya ( help me ff)

Status
Niet open voor verdere reacties.

000hicham000

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2010
Hoi allemaan

Ik heb een vriend die heeft sims 3 gedownload (hirya) *KNIP*
hij heeft hem geïnstaleerd en werkt bij hem en heeft heeft nu onder tussen wereld avondtuur erbij :)

Maar ik heb de sims 3 en ik Dit gebeurt:
ik start de sims3
crack+patch
sims 3 Instaleren
derna staat er: Setup heeft gederecteerd dat er geen versie van de sims 3 is geinstalleerd.
Deze update vereist dat er een eerdere versie van de toepassing is geinstaleerd.

Wat moet ik dan nu doen? want eigelijk moet ik verder gaan met instaleren :confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi allemaan

derna staat er: Setup heeft gederecteerd dat er geen versie van de sims 3 is geinstalleerd.
Deze update vereist dat er een eerdere versie van de toepassing is geinstaleerd.

Wat moet ik dan nu doen? want eigelijk moet ik verder gaan met instaleren :confused:

Euh, ben je er zeker van dat je the sims 3 installeerd en niet een uitbreiding? De melding komt namelijk voor als je een uitbreiding probeert te installeren zonder dat the sims 3 (basis spel) geinstalleerd staat.

De melding kan ook voorkomen als je the sims 3 al geupdate hebt naar een nieuwere versie en daarna een uitbreiding installeerd.

Dus eerst maar eens duidelijk maken wat je probeerd te installeren.

Laatst bewerkt:
Mounten

Hoi allemaan

Ik heb een vriend die heeft sims 3 gedownload (hirya) *KNIP*
hij heeft hem geïnstaleerd en werkt bij hem en heeft heeft nu onder tussen wereld avondtuur erbij :)

Maar ik heb de sims 3 en ik Dit gebeurt:
ik start de sims3
crack+patch
sims 3 Instaleren

Je moet een Virtual CD programma downloaden. Zoals Daemon Tools of Virtual Clone Drive. :thumb:
Dan moet je het .exe of .iso bestand zogenaamd 'mounten'.
Ik hoop dat het werkt.

groet Martijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan