Sims 3 installeert niet eens!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Candystore

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jun 2010
hee, ik heb voor mijn verjaardag de sims3 gekregen omdat ik die zo graag wou
na een paar dagen wachten kwam die eindelijk aan.. deed ie het niet, heb ik weer. :shocked:
op mijn laptop leest ie hem niet, maar wel op die van mijn stiefvader
de andere simsversies deden het wel gewoon.. wat kan ik hier aan doen, of waar ligt het aan?!

Dat is heel moeilijk te zegen als we niet weten op welke laptop (merk en type) je deze wilt installeren.

Een spel stelt namelijk eisen aan de latop of pc waarop deze gespeelt gaat worden. Voldoet de pc/laptop niet aan deze eisen, dan gaat het spel niet werken.

Surf even met je laptop naar www.canirunit.com
Doe daar de test voor the sims 3 en plaats hier de volledige uitslag. Kunnen wij meteen aangeven waarom deze het wel of niet zou doen.

Op de pc van je stiefvader werkt het spel wel gewoon?

Laatst bewerkt:
haha ja, das wel een beetje dom maar toch bedankt voor je reactie.
ik heb trouwens een packard bell, windows vista.
en ik had net de test gedaan, en ik ben 'geslaagd' bij alles staat pass dus ik weet nou nog steeds niet wat het probleem is.
help! :(

Je hebt nu wel het merk gegeven van de laptop, maar niet het type. (bijv PB Easynote c3) Die graag nog even vermelden.

En ik vroeg om de volledige uitslag hier te plaatsen, ook die mis ik. Kan middels een screenshot of kopieren en hier plakken.

Het spel is uitgebracht op een dvd, de speler in de laptop is wel een dvd speler?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan