sims 3 launcher

Status
Niet open voor verdere reacties.

missygirl9192

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jun 2010
ik begin dit jaar de sims 3 gedownload, dat is allemaal zonder problemen verlopen en heb nooit problemen gehad. Nu had ik ook de sims 3 wereldavonturen gedownload. toen de download klaar was, laadde ik de launcher, waarbij ik een melding kreeg dat ik een update had. Dat heb ik dan gelijk gedaan. na die update heb ik de sims 3 WA geinstalleerd, toen die klaar was had de launcher weer een update. Na die update heb ik de twee bestanden 'TS3Ep01' en 'TSLHost.dll' vanuit de crack vervangen. Daarna probeerde ik de launcher te laden, maar dan geeft die aan dat de launcher niet kan worden geopend... ook als ik op TS3Ep01 druk, laad het spel niet. Wie kan mij hiermee helpen, ik kom er echt niet uit!

Wat als je de ISO van het uitbreidingspakket mount, start het dan wel? Of heb je het nog gemount staan? Unmount het dan.

het was een winrar bestand, dus die hoef je alleen uit te pakken. Ik had eerst alleen het TS3Ep01 bestand vervangen, de launcher deed het nog, maar toen zag ik dat het andere er ook bij moest en daarna deed de launcher het niet meer...

De versie van de crack moet hetzelfde zijn als de versie van het spel. M.a.w.: de crack die bij het spel zit werkt waarschijnlijk wel goed wanneer je het spel niet zou updaten. Je kunt het spel opnieuw installeren, niet updaten en dan de crack proberen of een nieuwe crack zoeken die bij de update past.

ik ben m nu weer opnieuw aan het installeren, ik ga hem niet gelijk updaten, dus ik ben benieuwd wat ie doet...

EDIT:
ik heb voor de update de twee bestanden vervangen en de launcher deed het!, maar nu heb ik een ander probleem, want bij het opstarten geeft ie aan dat ik het spel moet updaten, dat heb ik aangevinkt, maar wanneer de update bijna klaar is, geeft ie een fout melding... Iemand enig idee wat ik weer hier aan kan doen?

Laatst bewerkt:
Ik heb het spel zelf niet, maar waarom moet je updaten? Kun je daar niet voor kiezen?

om de zoveel tijd komt er een update voor het spel, als je de sims 3 wereld avonturen wilt installeren, moet je eerst de sims 3 hebben geupdate... heel irritant, maar ik ben nu bezig met een andere download, misschien dat die wel werkt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan