sims 3 package's

Status
Niet open voor verdere reacties.

wj270494

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
Berichten
132
ik heb de sims 3 geinstaleert samen met de uitbereidingen. nu was er een programma voor downloads van de sims 3 genaamd monkey. maar dat programma werkt niet meer en ik weet niet hoe ik die package bestanden in het spel krijg. weet iemand daar een programma voor of welke map ik moet hebben om die package's in het spel te krijgen?

alvast bedankt:thumb:
 
Die bestanden zet je gewoon in de map mods (als je monkey hebt gebruikt, heb je die map). Die vind je op de lokatie waar het spel geinstalleerd staat. Daarna is het een kwestie van dubbelklikken op het bestand.

Op www.modthesims3.com zal je meerdere programma's vinden die het voor je installeren, behalve monkey, ie is inderdaad niet meer te gebruiken na een bepaalde update van het spel.

Een .package dus dubbelklikken. Maar waarom niet gewoon de installer gebruiken die bij het spel zit?
 
Laatst bewerkt:
ja mij lijkt de downloader van de sims 3 zelf ook handiger maar hoe krijg ik ze in die lijst bij het opstart scherm? is daar een map voor ofzo waar hij ze in zoekt of iets van een programma?
 
Downloads plaats je in de map die ook zo heet en in jou documenten staat in de map EA games. Is daar geen download map, zelf 1 maken. Dan zal de loader van het spel zelf ze zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan