Sims 3 Pets: paarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soekielau

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2011
Ik heb sinds een paar dagen de nieuwe uitbreiding van De SIms 3 Beestenbende, alles lukt perfect buiten het adopteren van paarden. Het spel blokkeert telkens ik een paard wil adopteren of wil kopen. Weet iemand waar dit aan ligt? Zou ik het spel moeten herinstalleren? En kan iemand mij dan eveneens vertellen hoe ik back ups moet maken met mijn macbook?

Alvast bedankt!

Het doet niets meer, ik kan nog wel met m'n muis bewegen maar niets meer selecteren. Uiteindelijk moet ik een stop forceren om het terug op te laten starten.

Ik weet niet precies hoe het op een macbook zit, kun je het spel als administrator uitvoeren OID? of in kleine scherm modus?

Nee het helpt niet. Ik heb het spel dan maar eens geherinstalleerd..brengt ook geen verandering in de zaak. Nog enige andere suggesties? Het vreemde is dat het alleen maar blokkeert bij paarden: honden of katten gaan perfect.

een andere optie,

ik had dit bij een gezin, dat wanneer ik wlde verbouwen, mijn spel uitviel of bleef hangen.
ik had dez stad verwijderd en een nieuwe aangemaakt.
Toen was het probleem weg. Maar ik gebruikte wel Windows..

Dit is een bug van het spel zelf. Ik heb het op een Windows machine opgelost door nieuwere videodrivers te installeren, voor een Mac zou ik even kijken op het officiële Sims forum. Men zegt dat er aan een patch gewerkt wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan