sims 3 probleem installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

appeltaart050

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2010
Berichten
2
hoi,
ik ging gisteren de sims 3 proberen te installeren, ik moest eerst taal kiezen, daarna akkoord gaan met regels , en toen kiezen of ik standaard of aangepast installatie wil. ik drukte op standaard en toen kreeg ik ' er is niet genoeg schijfruimte maak meer schijfruimte vrij ' ik heb geen idee wat ik nu moet doen als ik op 'meer schijftuimre vrijmaken' zoek (op internet ofzo) dan staat er via software of schijfopruiming maar ik weet niet wat ik moet weghalen zodat het kan?

weet iemand wat je dan moet doen????
 
Goedemorgen,

Welkom op helpmij,

Misschien is het handig om even je grote van je hd te vermelden en hoe vol deze staat ,je zou de bestanden die je toch niet vaak gebruikt bv op een cd/rom branden en eventueel zou je met ccleaner kunnen laten lopen .
En ja we kunnen vanaf hier niet bekijken wat voor jouw belangrijke bestanden zijn dat is aan jou
 
Laatst bewerkt:
Of eventueel het spel op een andere (als die er is) partitie te installeren. Dat kan middels aangepaste installatie, daar kan je dan zelf een lokatie aangeven.
 
Wat heb je gedaan dan? Is namelijk wel prettig voor de andere mensen die tegen dit probleem aanlopen.

Oh en als de vraag is opgelost, kan je dat rechts onder in beeld aangeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan