Sims 3 problemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter LPA
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LPA

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2009
Hallo allemaal, ik heb vandaag Sims 3 geinstalleerd op mijn laptop, een Packard Bell.
Hij doet het bij mij wel maar ik kom niet verder dan het beginscherm waarin hij de buurt gaat laden. dan geeft hij een foutmelding.
Toen ik het spel voor de eerste keer opstartte zei hij dat mijn videokaart niet goed genoeg was, en dat ik hem beter van de hoogste kwaliteit (ofz) af kon halen, zodat hij beter zou functioneren?

Ik heb al rond gezocht op internet maar ik kan mijn probleem niet vinden..

Ik heb dus een Packard Bell met Windows Vista Basic en Intel Premium Dual Core

helpen? want ik wil sims 3 zoooooóó graag doen!

:(:(

Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het op Helpmij niet toegestaan is je vraag in die van iemand anders te stellen.

oh ja

ja sorry, weet nog niet zogoed hoe dit werkt?!

ben net pas 'lid' ;)

Hallo allemaal, ik heb vandaag Sims 3 geinstalleerd op mijn laptop, een Packard Bell.
Hij doet het bij mij wel maar ik kom niet verder dan het beginscherm waarin hij de buurt gaat laden. dan geeft hij een foutmelding.
Toen ik het spel voor de eerste keer opstartte zei hij dat mijn videokaart niet goed genoeg was, en dat ik hem beter van de hoogste kwaliteit (ofz) af kon halen, zodat hij beter zou functioneren?

Ik heb al rond gezocht op internet maar ik kan mijn probleem niet vinden..

Ik heb dus een Packard Bell met Windows Vista Basic en Intel Premium Dual Core

helpen? want ik wil sims 3 zoooooóó graag doen!

:(:(

Welke pb heb je? Type.

Kans groot dat als je videokaart niet voldoet, je het spel ook niet kan spelen.

En zet in het spel alle instellingen eens op laag. Kan bij de opties.

Hmm, ik heb Intel pentium Dual core, dus hetzelfte als jou en ik kan de sims 3 wel spelen.

Hmm, ik heb Intel pentium Dual core, dus hetzelfte als jou en ik kan de sims 3 wel spelen.

Het wel of niet kunnen spelen van spelletjes heeft niet alleen daar mee te maken. De videokaart is ook heel belangrijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan