Sims 3 start niet.(initialisatie server mislukt)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rafiki 00

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
Berichten
2
Hallo,
Ik ben juist in het bezit van de sims 3. Deze is succesvol geinstalleerd op mijn nieuwe macbook, maar bij mijn zus' pc lukt dit niet.
- Het installeren lukte, maar het starten gaat helemaal niet. Je komt op het scherm van de sims 3 , maar als je op spelen drukt verschijnt deze foutmelding:
"Initialisatie server mislukt": en deze foutmelding: 0x039e84.

De pc is een medion uit 2007(alleen weet ik het model niet,sorry.)

Edit: Volgens de site: can you run it , is de pc geschikt voor het spel.
Kan iemand mij helpen aub?
Groetjes, Rafiki.
 
Laatst bewerkt:
Als ik mij niet vergis zijn er twee verschillende versies van the sims 3. Eén voor mac en één voor pc. En voor zover ik weet is het neit mogelijk de mac versie te gebruiken voor pc en andersom.

Dus lijkt me handig als we daar eens beginnen.
 
Als ik mij niet vergis zijn er twee verschillende versies van the sims 3. Eén voor mac en één voor pc. En voor zover ik weet is het neit mogelijk de mac versie te gebruiken voor pc en andersom.

Dus lijkt me handig als we daar eens beginnen.

Raar,want op de doos staat er geschikt voor pc en mac. Of bedoel je als ie eenmaal geinstalleerd is op de mac niet meer op pc gaat?
 
Nee, als er op staat geschikt voor beide, dan zal dit ook wel zo zijn. Heb zelf alleen losse verzies gezien.

Maar dan blijft inderdaad de vraag of je het spel twee keer mag/kan installeren. En daar moet ik helaas het antwoord op schuldig blijven.
 
beste rakifi 00
Ik heb dit ook en de enige oplossing is het spel te verwijderen en opnieuw te installeren (althans dit werkte alleen bij mij)
Het is rot, maar ja ;)

groetjes.
 
@xAnnemarie:Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Dit topic is van een ander member en is uit Juni 2009 derhalve niet actief meer. Tevens is het niet toegestaan te meeliften in een andermans topic.
Verzoek om zelf een topic te maken met evt. een link naar dit topic ter verduidelijking.
Hoe werkt het forum: http://www.helpmij.nl/forum/showthre...k-ik-dit-forum

Deze voorzie ik nu van een slotje.

Succes.

EDIT: Je hebt al een topic lopen zie ik nu;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan