sims 3 traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

dreamawake

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2013
Hee,
ik heb de sims 3 en alles uitbreidingen,
nu is het probleem dat mijn tijd in het spel enorm traag gaat, mijn laptop heel erg warm word alsik het spel opstart
met gevolg dat hij dus na 10 min ofzo uitvalt..
ik heb al mijn schijf gedefragmenteerd enzo..
ik zou echt niet weten wat ik nu nog kan doen
hoop dat jullie me kunnen helpen!
alvast bedankt!

hallo dreamawake,

dat je laptop uitvalt is waarschijnlijk een probleem van de koeling, al eens met perslucht stof weggehaald?
graag ook de specificaties of model van je laptop. en was het voorheen wel zo dat je het normaal kon spelen?

Mvg,
Apen

nee nog niet gedaan hoe moet dat dan? en hij valt echt alleen uit als ik de sims speel anders kan ie zolang aanblijven als het nodig is..
en wat bedoel je met specificaties? model is samsung r720
ja heb altijd normaal kunnen spelen tot ik er een virus op heb gehad, heb hem toen laten maken bij de computerwinkel sindsdien is hij heel traag.

groeten

Bekijk bijlage DxDiag.txtheb hier ook en dxdiag als je daar iets in zou kunnen vinden.

Laatst bewerkt door een moderator:
probeer het op minder mooie graphics te spelen

ook de resolutie?
Probeer met een programmatje een log te maken van de temperaturen van je hardware. je moet ff googlen voor een goed programmatje, dat het meteen opslaat in een log file, anders heb je er ook niks aan.
probeer alle niet nodige dingen te sluiten voordat je het gaat spelen. dit kan ook helpen, als niks helpt installeern sims op nieuw.
heb je dit ook bij andere games??

Inderdaad wat apen al zijn even de ventilator schoonmaken. Je kan ook bijvoorbeeld een CoolerMaster aanschaffen (klikje)

Misschien kan je ook (als je laptop nog traag blijft) CCleaner downloaden. Even laten schoonmaken , dat helpt nog wel eens :D
En misschien is je laptop/computer wel gewoon niet groot genoeg (qua geheugen) voor de sims en alle uitbreidingen.
Of misschien is je videokaart te zwak?

Succes :thumb:

Laatst bewerkt:
normaal staat alles op het laagst, hoe vind ik zo een programmatje? heb gezocht maar kom steeds ergens anders uit
kun je aan de dxdiag niet zien of mijn videokaart te zwak is?

In zo'n geval download ik DeFraggler en Ccleaner van Piriform, maak ik de computersoftware eens goed schoon, daarna de hardware (stof).
Ik speel zelf ook Sims 3, op een nogal zwak PC'tje. Het is eigenlijk gewoon een kwestie van niet te veel achtergrondapplicaties aan te hebben, vooral die dat veel CPU opgebruiken haal je er best even af.

Als je dus zoals je al zei het al kon spelen zou dat nu ook moeten kunnen. dus CCleaner downloaden en gebruiken en dus stof schoonmaken.

heb cc cleaner gedownload, en defraggler maar dat kan maar 17% van de schijf defragmenteren staat er, heb het spel net geprobeerd en er is niets veranderd..

Ik denk dat er te weinig ruimte op je laptop staat. En het is normaal dat hij warm wordt, dit heb ik namelijk ook. Ga zelf eens in je documenten kijken en verwijder een aantal dingen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan