Ik heb recent dus de Sims 3 gekocht, die helaas niet werkte met mijn videokaart. Mijn vader heeft een betere videokaart in mijn pc gezet vandaag, maar die werkt ook niet. Het probleem is Pixel Shader 2.0. Bij de eerste videokaart was helemaal geen Pixel Shader, en bij deze videokaart Pixel Shader 1.3. Dus net te weinig... 
Ik heb er nu echt zat van! Zit al zo lang te wachten tot ik de Sims 3 kan spelen... Daarom wil ik een videokaart gaan kopen die het echt 100% zeker wel doet.
Kan iemand me a.u.b. een videokaart aanraden? Ik kan echt niet langer wachten
Dit zijn de gegevens van mijn PC:
En hierbij ook wat er uit de 'Can you run it' test kwam:
Video Card
Minimum: 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce FX 5900 or above / ATI Radeon 9500 or above / Intel GMA 3-series or above) [GeForce FX series unsupported under Vista]
You Have: GeForce4 Ti 4600
Upgrade Suggested: Unfortunately, your Video Card does not meet this requirement. Click here to see some recommendations.
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required 128 MB Pixel Shader version 2.0
You Have 128 MB Pixel Shader version 1.3

Ik heb er nu echt zat van! Zit al zo lang te wachten tot ik de Sims 3 kan spelen... Daarom wil ik een videokaart gaan kopen die het echt 100% zeker wel doet.
Kan iemand me a.u.b. een videokaart aanraden? Ik kan echt niet langer wachten

Dit zijn de gegevens van mijn PC:

En hierbij ook wat er uit de 'Can you run it' test kwam:
Video Card
Minimum: 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce FX 5900 or above / ATI Radeon 9500 or above / Intel GMA 3-series or above) [GeForce FX series unsupported under Vista]
You Have: GeForce4 Ti 4600
Upgrade Suggested: Unfortunately, your Video Card does not meet this requirement. Click here to see some recommendations.
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required 128 MB Pixel Shader version 2.0
You Have 128 MB Pixel Shader version 1.3
Laatst bewerkt: