Sims 3 videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn vader heeft net even gekeken en mijn moederbord heeft een pci & een pci-Express poort :thumb: (hij heeft hem er trouwens niet uitgehaald)
Weten jullie misschien nog videokaarten van rond de 50 euro (mag ook wat duurder), waar je de sims 3 goed op kan spelen? vanaf 128 mb en met Shader Model 2.0 :) (voor Windows XP)

nog heel erg bedankt voor al jullie tips :D

even een edit: Bij de PC Wizard staat bij: Hardware -> Moederbord -> PCI Bus en dan daar beneden bij informatie:

Algemene Informatie :
Aantal PCI Bus : 2
Aantal PCI Connectoren :
1

Randapparaat Type :
Apparaat 1, Bus 0 : AGP
Apparaat 7, Bus 0 : PCI-Express
Apparaat 8, Bus 0 : PCI-Express
Apparaat 32, Bus 0 : PCI-Express
Apparaat 1, Bus 1 : AGP

Betekend dit nog iets? dat de videokaart ook AGP aansluiting moet hebben bijv.?
 
Laatst bewerkt:
update video kaart

hoi ik heb ook een dezelfde (qua reeks) video kaart en ik heb gewoon picel shader 2.0 ik raad je aan om de driver update van de website
w3.sis.com
te downloaden je klikt op acepteer de overeenkomst en klik op go kies je os etc etc en klik op download etc
dan pak je r393_logo.zip uit door de map te openen en de bestanden naar een map/bureaublad te slepen zodra dit gedaan is moet je het bestandje setup.exe openen en instaleren rebooten en als het goed is werkt pixel shader 2.0 geinstaleerd ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben en wens je succes
p.s. je hebt nu ook een betere resolutie zie je tekst wat minder SCHEEF succes :thumb:
 
@Marlon006 :Welkom op Helpmij..

Evt hebben anderen iets aan je (mogelijke) oplossing.
Maar...dit topic is uit 2009 en volgens de regels, waar je zojuist mee accoord gegaan bent, mag je oude topics met rust laten.
Tijd voor een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan