Hoi,
ik ben nieuw op dit forum en heb niet echt veel verstand van computers enzo, dus daarom vraag ik dit.
Ik wil de sims 3 kopen, maar ik weet niet of mijn computer aan de systeemeisen voldoet.
Ik heb namelijk de demo van Sims 3 beestenbende gedownload, en daar zien de dieren er heel raar uit.
Mensen op een ander forum zeggen dat het aan de grafische kaart ofzo ligt.
Hoe kan ik weten of het wel of niet kan?
Want ik wil geen 30 euro uitgeven voor een spel dat het niet doet op mijn computer.\
De systeemvereisten zijn:
2.0 GHz P4 processor of gelijkwaardig
1 GB RAM
Een 128 MB Videokaart met ondersteuning voor Pixel Shader 2.0
De laatste versie van DirectX 9.0c
Microsoft Windows XP Service Pack 1
Ten minste 6,1 GB vrije ruimte op de harde schijf met minstens 1 GB aanvullende vrije ruimte voor aangepast materiaal en bewaarde games
ik ben nieuw op dit forum en heb niet echt veel verstand van computers enzo, dus daarom vraag ik dit.
Ik wil de sims 3 kopen, maar ik weet niet of mijn computer aan de systeemeisen voldoet.
Ik heb namelijk de demo van Sims 3 beestenbende gedownload, en daar zien de dieren er heel raar uit.
Mensen op een ander forum zeggen dat het aan de grafische kaart ofzo ligt.
Hoe kan ik weten of het wel of niet kan?
Want ik wil geen 30 euro uitgeven voor een spel dat het niet doet op mijn computer.\
De systeemvereisten zijn:
2.0 GHz P4 processor of gelijkwaardig
1 GB RAM
Een 128 MB Videokaart met ondersteuning voor Pixel Shader 2.0
De laatste versie van DirectX 9.0c
Microsoft Windows XP Service Pack 1
Ten minste 6,1 GB vrije ruimte op de harde schijf met minstens 1 GB aanvullende vrije ruimte voor aangepast materiaal en bewaarde games