Sims 3 Wereldavonturen installeren featureoverdrachtsfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

onika

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2007
Goedendag,

ik heb de sims 3 nu geïnstalleerd, die werkt goed. Nu heb ik sims 3 wereldavonturen, dus die wil ik er ook op installeren. Alleen toen ik met de installatie bezig was, gaf hij een foutmelding aan. een featureoverdrachtsfout. Bestand D:/game/bin/gameplay/gameplaydata.package Fout: de parameter is onjuist. Er stond opnieuw en annuleren bij. Ik heb opnieuw gedaan, en ging weer verder met de installatie. Later werd het nog een keer gevraagd, en dus weer opnieuw gedaan en het ging weer verder (installatie duurde wel heel erg lang vond ik). Maar nu is de installatie bijna klaar (dus op 1 zo'n blokje na), en wordt het weer gevraagd. dus ik op opnieuw op opnieuw drukken, en het duurde even en het komt er weer te staan. Dus er zal wel een fout in zitten. Maar wat zou ik verkeerd hebben gedaan?

bestand sims 3 wereldavonturen/caches/china.objectcache is op dat moment bezig met kopiëren.

Nou heb ik misschien een idee, ik heb ts3 install helper gedownload, iets met monkey, dus ik heb apenplaatjes in mijn program files/electronic arts/sims 3/game/bin.
dus .packages met als afbeelding een aap. en daar staat dus ook gameplay tussen. Als ik die nou verwijder, wat zou er dan gebeuren, of hoe zou ik de goede gameplay kunnen krijgen?

ik durf nu niet bestanden daaruit te verwijderen, maar ik durf ook niet op annuleren te drukken, ik denk dat dan de installatie wordt afgebroken, en ik niet meer de sims kan spelen, (ik heb de savegames dan nog wel). of dat er dan een fout in het spel komt te zitten.

Hoe los ik dit op?

Wees eens wat duidelijker over het "monkey ding" want heb het vermoeden dat dit niet is bedoelt voor het spel maar voor het installeren van custom content (weet het wel zeker).

Is het een legale of illegale versie? Spel helemaal opnieuw geinstalleerd? Dus eerst alles verwijderen, dan the sims 3 en daarna de uitbreiding.

Dit spel staat er wel om bekend dat bij een uitbreiding het volledige spel opnieuw geinstalleerd dient te worden. Maak dan dus een backup van je save games.

http://www.modthesims.info/browse.php?f=139&showType=1&gs=2

TS3 Install Helper Monkey (Updated 25th June 2009)

ik had de sims 3 + luxe + wereldavonturen wel gekopieerd, dus wel met echt serial nummer. luxe zou ik eerst installeren, voor wereldavonturen, maar dat mislukte. ik heb die monkey dus wel erbij geinstalleerd. maar die had ik er verder niet af gehaald. luxe mislukte dus, dus die heb ik via software er weer afgegooid. toen ben ik begonnen met wereldavonturen en die kon ik tot zover installeren.

Laatst bewerkt:
Nogmaals, dat monkey ding is niet voor het installeren van het spel, maar voor sims, kleding, spullen enzo. Ook word deze niet meer geupdate. Niet nodig in dit geval.

Hele spel verwijderen, backup maken van je saves en dan alles opnieuw installeren. dus, the sims 3 --> Luxe --> wereld.

Heeft het gewerkt dan? Want je hebt de vraag al op opgelost gezet zonder aan te geven of dit het probleem heeft opgelost of wat je gedaan hebt.

ik weet nu wat ik moet doen, ik heb nu in ieder geval de sims 3 die het doet, en luxe en wereldavonturen heb ik er dan niet op. nu moet ik sims 3 verwijderen en dan luxe en wereldavonturen er opnieuw op zetten. dat heb ik nog niet gedaan.

Maar nu heb ik luxe niet echt, die zou ik steeds via deamon tools moeten openen. kan dat ook anders? of moet ik even een nieuwe vraag starten?

Zou niet uit mogen maken of je het met een echte schijf of met daemon doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan