Sims 3 werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

macherie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2010
Berichten
3
Ik zit met een probleem, gister heb ik het nieuwe uitbreidingpakket Ambities geïnstalleerd en alles werkte prima maar toen ik met andere sims wou praten lukte dit niet. Op één of andere manier kan ik niet op andere sims noch mijn eigen sim klikken. Normaal gesproken als je op je eigen sim klikt krijg je een menu'tje van 'Ga naar de bibliotheek' of 'Andere outfit' dit krijg ik dus niet meer. Ook op andere sims klikken werkt niet, er gebeurt gewoon niks.
Zo is De Sims 3 natuurljk niet zo leuk, weet iemand hier hoe dit kan en hoe dit op te lossen is?
 
al geprobeerd om de uitbreiding te verwijderen en te herinstaleren?

soms wil het nog wel eens gebeuren dat bestanden niet goed gekopieerd worden
 
Ik heb net het pakket opnieuw geïnstalleerd, gespeelt, maar ik kan nog steeds niet op andere sims of mijn eigen sim klikken :(
 
Ha, ik ben eruit! Het heeft even geduurd maar na nog een poging van Ambities installeren bedacht ik ineens dat ik aardig was Custom Content in het spep heb zitten. Zo ook Core mods die dus niet compatibel waren met de nieuwe uitbreiding, nadat ik dit had verwijderd, deed hij het super :) Ik dacht, ik post het even mochten er simmers zijn die met hetzelfde zitten, weten ze hoe ze het op kunnen lossen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan