sims 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

dyjomy

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
hallo ik heb vroeger heb ik sims 3 gespeeld op mijn laptop.
maar hij dee het nooit :(:(!!.
toen kwam ik op een website can you run it en die gaf dit aan:
Minimum: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [If built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.]
You Have: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU T2390 @ 1.86GHz
PASS

CPU Speed
Minimum: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [If built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.]
You Have: 1.87 GHz
PASS

RAM
Minimum: (XP) 1 GB RAM; (Vista) 1.5 GB RAM [If built-in graphics then add 0.5 GB additional RAM]
You Have: 2.9 GB
PASS

OS
Minimum: Windows XP (Service Pack 2) or Windows Vista (Service Pack 1)
You Have:vista home...
vista.

Video Card
Minimum: 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce FX 5900 or above / ATI Radeon 9500 or above / Intel GMA 3-series or above)
You Have: SiS672 series
PASS
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 128 MB 184.0 MB
3D Yes Yes
Pixel Shader version 2.0 2.0

Free Disk Space
Minimum: 6.1 GB of hard drive space with at least 1 GB of additional space for custom content and saved games.
You Have: 214.8 GB
PASS
hoe kan dat dan dat hij dan helmaal vast loopt
mvg... dyonnn

hallo ik heb vroeger heb ik sims 3 gespeeld op mijn laptop.
maar hij dee het nooit :(:(!!.
toen kwam ik op een website can you run it en die gaf dit aan:
You Have: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU T2390 @ 1.86GHz
PASS

CPU Speed
You Have: 1.87 GHz
PASS

RAM
Minimum: (XP) 1 GB RAM; (Vista) 1.5 GB RAM [If built-in graphics then add 0.5 GB additional RAM]
You Have: 2.9 GB
PASS

OS
Minimum: Windows XP (Service Pack 2) or Windows Vista (Service Pack 1)
You Have:vista home...
vista.

Video Card
Minimum: 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce FX 5900 or above / ATI Radeon 9500 or above / Intel GMA 3-series or above)
You Have: SiS672 series
PASS
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 128 MB 184.0 MB
3D Yes Yes
Pixel Shader version 2.0 2.0

Free Disk Space
Minimum: 6.1 GB of hard drive space with at least 1 GB of additional space for custom content and saved games.
You Have: 214.8 GB
PASS
hoe kan dat dan dat hij dan helmaal vast loopt
mvg... dyonnn

Het ligt sowieso niet aan je system requirements! dat is een opluchter loopt hij precies vast of blijft hij hangen en hoelang heb je hem maximaal gegeven om het programa op te starten ,? Is het een legale versie van sims?

Je kunt even proberen om sims 3 opnieuw te instaleren!

vertel mij even je antwoorden please

laats

o jah bij sytemrequirements lab heb je een minimale systeemkracht nodig of een aanbevolen.

waarschijnlijk faile je voor aanbevolen of niet?

Het ligt sowieso niet aan je system requirements! dat is een opluchter loopt hij precies vast of blijft hij hangen en hoelang heb je hem maximaal gegeven om het programa op te starten ,? Is het een legale versie van sims?

Je kunt even proberen om sims 3 opnieuw te instaleren!

vertel mij even je antwoorden please

laats
nowwhy blijft hangen bij als hij de wereld wil starten
ik heb het een kwartier gegeven
het is een legaalen (bart smit gekocht)
al 3x ge instaleert en afgehaalt :P

Laatst bewerkt:

oké das raar dus je pass'' t niet voor aanbevolen ? waarschijnlijk is hij daarom zo sloom maar in 15 min zou hij het tog wel moeten dan lijkt me ,

Probeer eerst is de sims 3 opnieuw te instaleren en anders dit waarschijnlijk werkt het niet maar nooit geschoten is altijd miss:thumb: duws probeer het ff als opnieuw instaleren ook niet lukt >>(TIP:>als je opnieuw instaleert zou ik in mijn documenten het bestandje of mapje van SIMS ff backuppen want daar staan al je opgeslagen poppetjes in:) )

miss kun je dit nog proberen start sims 3 op klik op ctrl-alt-del ga naar processen. Zoek (waarschijnlijk sims3.exe) of iets met sims > rechtermuisknop daarop en kies voor prioriteit instellen en dan hoog kiezen

oké das raar dus je pass'' t niet voor aanbevolen ? waarschijnlijk is hij daarom zo sloom maar in 15 min zou hij het tog wel moeten dan lijkt me ,

Probeer eerst is de sims 3 opnieuw te instaleren en anders dit waarschijnlijk werkt het niet maar nooit geschoten is altijd miss:thumb: duws probeer het ff als opnieuw instaleren ook niet lukt >>(TIP:>als je opnieuw instaleert zou ik in mijn documenten het bestandje of mapje van SIMS ff backuppen want daar staan al je opgeslagen poppetjes in:) )

miss kun je dit nog proberen start sims 3 op klik op ctrl-alt-del ga naar processen. Zoek (waarschijnlijk sims3.exe) of iets met sims > rechtermuisknop daarop en kies voor prioriteit instellen en dan hoog kiezen
ohh oke maar met dat laatsde kan ik dan niet beeter lage doen dan heb je toch meer kans dat ie het doet om dat de proriotijden lager zijn ???

De test geeft wel aan dat je slaagt, maar je videokaart word niet officieel ondersteund door het spel. Zie hier, hij staat er niet tussen: http://www.thesims3.com/game/systemreq

En let vooral even op de tekst die er staat:

For computers using built-in graphics chipsets under Windows, the game requires at least:
•Intel Integrated Chipset, GMA 3-Series or above
•2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent
•0.5 GB additional RAM

Jij hebt inderdaad een onboard videokaart en deze komt niet voor in de lijst van videokaarten die worden ondersteund. (zie bovenstaande link)

Daar komt bij dat je processor maar net boven de extra eis bij zo'n kaart uitkomt.

Kans groot dat dit de reden is dat het spel zo vast loopt.

De test geeft wel aan dat je slaagt, maar je videokaart word niet officieel ondersteund door het spel. Zie hier, hij staat er niet tussen: http://www.thesims3.com/game/systemreq

En let vooral even op de tekst die er staat:

Jij hebt inderdaad een onboard videokaart en deze komt niet voor in de lijst van videokaarten die worden ondersteund. (zie bovenstaande link)

Daar komt bij dat je processor maar net boven de extra eis bij zo'n kaart uitkomt.

Kans groot dat dit de reden is dat het spel zo vast loopt.
is er dan nog een manier om hem te laten werken ?

Alles in het spel op laag en wellicht je videokaart driver updaten.

Maar er is geen garantie dat dat werkt.

Je update de videokaart driver, niet de kaart zelf. Maar de drivers kan je vinden op de website van de fabrikant van de pc. Oude driver verwijderen als dit mogelijk is, opnieuw opstarten nieuwe driver installeren.

Je update de videokaart driver, niet de kaart zelf. Maar de drivers kan je vinden op de website van de fabrikant van de pc. Oude driver verwijderen als dit mogelijk is, opnieuw opstarten nieuwe driver installeren.

ik ben niet zo slim met computters maar mijn merk is pacard bell wilt u hem alsjebliefd opzoeken :D:D

Maar dit kan je best zelf, op de pb site kan je gewoon het serienummer intoetsen (staat op de sticker en de boel word voor je opgezocht. Dus eerst even zelf een poging wagen. Leer je ook weer van voor een eventuele volgende keer.

http://support.packardbell.com/nl/ kllik op support en voer de gevraagde gegevens in.

Maar dit kan je best zelf, op de pb site kan je gewoon het serienummer intoetsen (staat op de sticker en de boel word voor je opgezocht. Dus eerst even zelf een poging wagen. Leer je ook weer van voor een eventuele volgende keer.

http://support.packardbell.com/nl/ kllik op support en voer de gevraagde gegevens in.
ik heb het geprobeert maat helaas als ik zoek om de videokaart te ipdate staat er geb vidikaart ook niet bij driver
:(

Geen idee wat je nu schrijft?!

Serienummer ingevoerd? Dan krijg je toch ook de drivers voor de videokaart te zien, grafische drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan