Sims Deluxe werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi,ik heb ook problems met de Sims2,mijn PC loopt ook meestal vast na een paar minuten.
Hij gaat dan naar een blauw scherm en geeft een geheugen caching van de bios aan ofzo.
Ik heb het spel nog niet bij een andere PC gezien maar ik vindt het beeld verplaatsing wel sloom gaan.
Heb een Asus A7V600 motherboard

GF FX 5700 128 mb
2300 Ghz amd
512 MB
en voldoende schijfruimte.

Heb de sims2 er op gezet na een nieuw install van Windows XP pro Incl SP2 volgens mij is die SP2 de boosdoener.(kan ik die ook weer verwijderen zonder XP weer opnieuw te moeten installeren?)
Voor de rest doet mijn PC het goed.
Heb nog geen kans gezien om er andere Games erop te zetten omdat ik mij erger aan het vastlopen bij de sims.
gr Henk

Tja ik heb dus toch maar me pc geformateerd enne scheelt een hoop enne sp2 staat er nu nog niet op bij mij dus kan daar wel aan liggen maar dat weet ik niet zeker.

Geplaatst door henk meyer
hoi,ik heb ook problems met de Sims2,mijn PC loopt ook meestal vast na een paar minuten.
Hij gaat dan naar een blauw scherm en geeft een geheugen caching van de bios aan ofzo.
Ik heb het spel nog niet bij een andere PC gezien maar ik vindt het beeld verplaatsing wel sloom gaan.
Heb een Asus A7V600 motherboard

GF FX 5700 128 mb
2300 Ghz amd
512 MB
en voldoende schijfruimte.

Heb de sims2 er op gezet na een nieuw install van Windows XP pro Incl SP2 volgens mij is die SP2 de boosdoener.(kan ik die ook weer verwijderen zonder XP weer opnieuw te moeten installeren?)
Voor de rest doet mijn PC het goed.
Heb nog geen kans gezien om er andere Games erop te zetten omdat ik mij erger aan het vastlopen bij de sims.
gr Henk

De Sims2 is ook een zwaarder spel. :)

Formateren

Ik heb onlangs het PCspel The Sims deLuxe ( ORGINELE) geleend van mijn vriendin.
Nadat ik het geinstalleerd had en wilde spelen kreeg ik het
introfilmpje te zien en daarna blauw beeld met scrollende tekst benee
en toen het spel zou gaan beginnen, was ik weer terug op mijn
bureaublad.

Ik heb mijn videokaart geupdate en dat mocht niet baten.
Ik heb DirectX geinstalleerd...
Ik heb een patch erin gegooid zie:
http://thesims.ea.com/us/getcool/gamepatch/DEpatchindex.html

Maar dat mocht ook niet baten.

Ook heb ik geprobeerd sims eraf te gooien van software om m dan weer
erop te zetten maar hij was niet van software af te krijgen telkens
wanneer ik wilde verwijderen wilde die weer instaleren.
Dat heb ik m dan maar weer laten doen , maar alsnog zit ik met het
zelfde verhaal.

Ik wil m spelen maar ik kom uiteindelijk weer terug op mijn bureaublad.

Dit is mijn pc:

Pentium 4 CPU 2.00 GHz
Windows XP home Edition
Versie 2002
Service Pack 2
Kloksnelheid 1.99 Ghz , 256 Mb

Heey, ik heb het zelfde probleem als jij, ik heb het spel al heel erg lang en vroeger deed hij het ook gewoon maar nu heb ik precies hetzelfde.. Je zei dat je het had geformateerd, hoe doe je dat? Groetjes Sharona!

Pff allemaal vrouwen , :p

Je moet dan je Os Cdtje ( de Cd waar je windows op staat ) in je pc douwen en dan daar aan geven dat je totaal nieuwe partities wil maken ook dan formateert ie je hele
Harde schijf en zet hij windows er opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan