Sims en cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

KlaasB

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2000
Hallo,

We hebben het spel Sims en na installatie willen we het natuurlijk graag spelen.

Bij het opstarten vraagt het spel: doe de cd in de drive, kan de cd niet vinden, terwijl de cd in de drive zit....

Rara..wie weet de oplossing??

Alvast bedankt!

Klaas

Ehh, hebben we het hier over een legale of een ilegale versie?

Gaat het om een van de uitbereidinspakketten van de Sims? of om het eerste deel? Als het om uitbereiding gaat, die staat soms op meerdere cds, dan is 1 maar de goede om hem te spelen. Heb je hem misschien in een ander cdrom station geinstalleerd dan dat je hem nu wilt spelen (bv geinstalllerd in ej brander en op je gewone cdromspeler proberen te spelen nu)?

Het gaat gewoon om het eerste deel en ik heb de cd zowel in de brander als in de speler gehad....

Ik ben zelf van Windows ME naar XP prof. overgegaan.
Ik krijg alleen The Sims aan de praat. De uitbreidingen krijg ik niet geinstalleerd; of het systeem geeft aan dat ik niet de goede CD gebruik (zowel in CD-rom speler als brander) of ik krijg de melding dat ik Windows XP hotfix 329623 moet downloaden en installeren.
Als ik dit doe en zowel in Nederlandse als Engelse versie download, krijg ik bij opnieuw opstarten de melding dat de taal van dit bestand niet overeenkomt met de taal van mijn systeem.

Ik hoop dat je er inmiddels uit bent en mij kan vertellen wat de mogelijke oplossing is.

groeten,

Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan