Sims spel werkt ineens niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hille
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hille

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2005
Ik heb een vraag, want sinds gisteren doen mijn Sims spellen het niet meer (sims Deluxe Edition (sims 1 dus) en Beestenboel).
Het speel deed het op mijn computer (laptop) altijd goed en had ik hem een tijd aan laten staan zonder het te spelen (wel met de cdrom erin dus en het spel in beeld, maar ik was weggelopen) en ineens was de computer uit gegaan (geloof ik). Sindsdien laat het spel alleen nog maar het intro zien en dat intro gaat een beetje anders dan anders (een tekst komt sneller voorbij dan voorheen) en dan is het ineens zwart en gaat hij terug naar de desktop.
De RAM hoeveelheid is goed, de GHZ is genoeg, ik heb nog extra de DirectX9 gedownload, maar die ik had, daar deed hij het ook al mee. Nog wat van de EasyNote site gehaald (je weet het maar nooit), alle programma's afgesloten, zelfs Sims uninstalld en weer opnieuw geinstalleerd en nog steeds niet. Ook heb ik het Bits op 16 gezet, in Uitvoeren dxdiag getypt en getest, zag er allemaal goed uit. Hij deed het dus op mijn laptop en nu niet meer.
Ik heb ook een snelkoppeling gemaakt naar de desktop en daarachter gezet dat hij het intro over moet slaan en het geluid uit moet zetten, dit helpt ook niet.

Wat raden jullie me aan? Moet ik systeemherstel doen tot gister? Dan doet hij het misschien wel weer (al heb ik wel wat gedownload, dat moet ik dan even zien te redden op een usb stick). Want ik geloof dat ik verder alles heb gedaan wat ik kon doen. De drivers moesten allemaal up to date zijn, zegt de computer zelf... En het is ook heeel gek dat hij het 's ochtends nog doen, dan vastloopt of iets dergelijks en dan het niet meer doet.
Hopelijk weet iemand hier raad mee.

Hille zei:
Wat raden jullie me aan? Moet ik systeemherstel doen tot gister? Dan doet hij het misschien wel weer (al heb ik wel wat gedownload, dat moet ik dan even zien te redden op een usb stick). Want ik geloof dat ik verder alles heb gedaan wat ik kon doen. De drivers moesten allemaal up to date zijn, zegt de computer zelf... En het is ook heeel gek dat hij het 's ochtends nog doen, dan vastloopt of iets dergelijks en dan het niet meer doet.
Hopelijk weet iemand hier raad mee.
Als je systeem herstel doet..gaan je documenten nergens heen hoor...systeemherstel is wel het verstandigste denk ik

:thumb:

Oh oke, ik dacht dat de gedownloade dingen dan ook weggingen, maar dat is dus niet zo.
Bedankt, dan zal ik dat gaan doen!

Jaaa, het systeemherstel heeft geholpen. De eerste keer na het systeemherstel liep hij wel weer vast, maar toen ging hij beestenboel ineens opnieuw installeren, zo uit het niets :rolleyes: en daarna deed hij het!! Yes!!! Bedankt!

Geloof dat ik wel wat kwijt ben, o.a. de DirectX 9 maar goed, hij doet het ook zonder die versie hahahaha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan