Sims Superstar start niet helemaal op

Status
Niet open voor verdere reacties.

gradje16

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2003
Berichten
18
Dag mensen, dit is mijn tweede topic over superstar, ik weet het, maar nu heb ik een ander probleem.
Ik heb eindelijk Superstar goed weten te installeren, maar nu start hij niet helemaal op, als ik het oranje scherm krijg, dan springt dit weer weg en keert hij weer terug naar windows :evil:
Uit de andere topic over dit onderwerp werd ik niet veel wijzer :(

Gerard
 
Dit kan veel opties zijn:
- Video kaart ondersteund dat niet
- Te weinig geheugen
- Illegale versie
- Software beschadigd
- Installatie niet goed afgerond
- PC niet opgestart na installatie

Anders weet ik het ook niet
 
Geplaatst door rkwebdesign
Dit kan veel opties zijn:
- Video kaart ondersteund dat niet
- Te weinig geheugen
- Illegale versie
- Software beschadigd
- Installatie niet goed afgerond
- PC niet opgestart na installatie

Anders weet ik het ook niet

- aan de videokaart ligt het niet
- geheigen ook niet
- software = ok
- installatie vaak genoeg helemaal afgerond
- pc vaak genoeg opgestart
- illegale versie (geen commentaar)
 
Als het een illegale versie is zal je echter een crack moeten zoeken. Wat voor een Video kaart heb je erin zitten?

Springt ie terug zonder dat hij een foutmelding geeft of zegt hij iets....
 
dit deed hij bij mij ook met de illegale versie ik denk dat het aan je crack licht.

Ik heb niet gezocht naar de oplossing omdat ik vrijwel nooit spellen speel maar naar mijn mening lag het aan de crack.
 
crack heb ik, maar die doet het dus niet. Ik baal er echt van. Normaal speel ik ook geen spelletjes, maar deze leek me echt leuk en ik MOET en ZAL dit spel een x gespeld hebben :evil:

Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

Gerard
 
Bij mij sprong het ook terug naar het scherm en ik heb een legale versie (echt waar :) ).

Het zou aan de crack kunnen liggen, of aan je direcxt als je 9 heb ga dan terug naar 8.1

G:\The sims\Sims.exe" -r800x600-nodx6 -skip_verify -skip_intro -w heb ik achter de eigenschappen van de snelkoppeling gezet. de eerste keer hielp het niet maar na opnieuw opstarten tot nog toe geen probs (ff afkloppen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan