Sims uitbreidingspakket werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

bezoeker

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2001
Beste allemaal,

Ik heb 2 doschters, die uitbreidingpakketten hebben gekregen onder de kerstboom.
Ben vandaag bezig geweest om de spellen te instaleren.
Eerst de basis SIMS2, daarne de kerstuitvoering daarna de huisdieren, en bij mij ene dochter als laatste sims gaan het maken, en bij mijn andere dochter als laatste studentenleven.

Als ik bij mijn ene dochter de sims 2 gaan het maken op start, krijg ik een melding plaats de cd huisdieren, als ik dat doe krijg ik de melding foute cd doe de goede sims2 gaan het maken cd erin. En dat werkt niet.

Bij mijn andere dochter start helemaal de cd van studentenleven helemaal niet op.

Op allebij de computers doen de huisdieren het gewoon wel.

Wat is hier fout, wat kan ik eraan doen.

Hoor graag van jullie.

Groetjes,

Bezoeker

Ik ben er zelf al achter gekomen wat het probleem is.
huisdieren moet als laatste dan werkt alles gewoon, maar wie weet hoe je er achter komt dat de andere uitbreidingspakketten er ook in zitten? :o

En kan je de cd huisdieren branden, zodat er geen problemen komen als ze samen willen spelen?
Het zijn officele gekochte cd's?

Groeten,

Bezoeker

Hoe je het kunt zien welke uitbreidingen er op zitten, vaak worden deze ( standaard installatie ) in aparte mappen gezet.

Hoe je precies de cd kunt branden weet ik niet, wat ik zelf doe is een No cd crack/patch erbij zoeken. Hiermee kun je zonder cd/dvd spelen. Maar dit is niet geheel legaal en daarom kan ik je geen directe link geven. Kan er 1 opzoeken en mailen ? ( met installatie instructie ).

..of je maakt een image van de cd en draait hm via deamon tools,

wat je dan eigenlijk doet is je maakt een soort virtuele cd (je kopieert eigenlijk de cd op de harde schijf in bijvoorbeeld .iso formaat) en draait hm via een virtuele cd player (deamon tools zegt dus eigenlijk tegen je computer dat je (max 4)extra cd/dvd players heb om te gebruiken. Uiteraard kan je hier geen echte cd in doen ;)

Ik gebruikte dit vroeger (3 jaar geleden) altijd en werkte altijd perfect voor zowel spellen als films ..maar goed misschien zijn er tegenwoordig vele alternatieven die beter zijn

..of je maakt een image van de cd en draait hm via deamon tools,

wat je dan eigenlijk doet is je maakt een soort virtuele cd (je kopieert eigenlijk de cd op de harde schijf in bijvoorbeeld .iso formaat) en draait hm via een virtuele cd player (deamon tools zegt dus eigenlijk tegen je computer dat je (max 4)extra cd/dvd players heb om te gebruiken. Uiteraard kan je hier geen echte cd in doen ;)

Ik gebruikte dit vroeger (3 jaar geleden) altijd en werkte altijd perfect voor zowel spellen als films ..maar goed misschien zijn er tegenwoordig vele alternatieven die beter zijn

Maar ik geloof dat de beveiliging van de cd/dvd dit NIET ziet als orginele cd, maar proberen is het altijd waard. Niet geschoten is altijd niet raak :(

Ja das waar, ik moet het nog steeds een keer doen, maar als ik wat weet, laat ik me hier weer horen.

Is gelukt, alles draait naar behoren.

Groetjes,

Bezoeker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan