Sims [uitbreidingspakketten]

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinvs

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2002
Hallo allemaal,

Er zijn nu een aantal soorten sims games. Nu heb ik de:
*Orginele sims
*Hot date
*Vakantie
*Beestenboel
*Unleashed

Maar wat is dat Unleashed dan weer? Is dat net zoals die andere een uitbreidingspakket?
Alle sims moet je met de laatste sims spelen, ik heb nu Beestenboel erop staan maar ik wil dus graag weten of Unleashed netzo is als de rest van de uitbreidingspakketten.

Alvast bedankt!

Groetz
[RHF]BLaKe

Bedankt voor je replay :)

Maar als ik de inhoud van de cd's bekijk zie ik bij bv beestenboel setup, autorun enz enz staan. Maar wat zie ik bij Unleashed? Een map setup met daarin 3 cab bestanden. Hoe moet je dat ooit installeren dan?

En als ik dan Vakantie wil spelen? Heb ik dan de cd nodig van unleashed? Netzoals dat bij de andere werkt?

Groetz
[RHF]BLaKe

Alle spellen hebben de originele versie van de sims nodig (de 1e dus).

Voor Unleashed heb je dus geen Vakantie nodig...

En dan die drie cab bestanden nog... heb je btw de originele versies?

Je hebt toch telkens de laatste versie nodig?
Dus eerst de normale sims installeren, daarna het rijke leven, daarna party, hot date, op vakantie, beestenboel. Dat is wat ik nu heb. Maar hoe kan ik dan unleashed installeren? Want daar zit geen setup bij? Of is het geen uitbreidingspakket maar moet ik die cab bestanden in de map program files\matix zetten?

Nogmaals bedankt ;)

Groetz
[RHF]BLaKe

Zoals ik het lees op de site van the sims, heb je alleen de 1e versie van the sims nodig, anders zou ik dit ook een beetje belachelijk vinden ook: moet je als je de sims vakantie bijv wilt spelen, alle voorgaande versies ook kopen... :confused:

En zoals ik eerder al vroeg: heb je de originele of een gekopieerde versie van unleashed?

Je hebt bij de installatie van de andere paketten inderdaad de eerste sims cd nodig. Maar zodra je bv de normale sims wil spelen en je hebt vankantie geinstalleerd dan heb je de vakantie cd nodig.

Over of het legaal is?
De orginele sims hadden we officieel gekocht maar die is kwijt geraakt, daar hebben we dus nu een kopie van.
De rest van de uitbreidingspakketten zijn allemaal officieel, dus ook de unleashed versie is officieel.

Groetz
[RHF]BLaKe

Beestenboel is de nederlandse vertaling van unleased

Laatst bewerkt:
Je kunt dus gewoon unleashed installeren dmv de setup.exe op de cd...

Eventjes nog een aanvullinkje op m'n vorige replay over dat je voor unleashed alleen de originele sims nodig hebt. Dit klopt, maar als je meerdere versies hebt, moet je deze wel in de juiste volgorde installeren, anders krijg je bepaalde objecten en banen niet...

Dit is de volgorde (wel in het engels):
The Sims
The Sims: Living Large (Livin it Up)
The Sims: House Party
The Sims: Hot Date
The Sims: Vacation (On Holiday)
The Sims: Unleashed

Succes :thumb:

Owh nu begin ik het te vatten. :)
Dus de unleashed versie is gewoon het engese van beestenboel? Dus die hoef ik in prencipe niet te installeren als ik gewoon beestenboel installeer?
Want ik wil het toch graag in het Nederlands hebben :)
Of is er bij de installatie van beestenboel de unleashed nodig?

Allemaal bedankt!

Groetz
[RHF]BLaKe

Nee, je hoeft unleashed niet te installeren als je beestenboel installeerd, omdat deze hetzelfde zijn alleen in een andere taal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan